|

|
Avalon Spiri Forum Lekker lezen en schrijven over healen, chakra & aura, Wicca en alles wat daar bij hoort! |
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Ravenne Site Admin

|
Geplaatst: Wo Mrt 26, 2008 12:30 am Onderwerp: |
|
|
Probeer volgende keer eerst je noodoplossing, dus je 3e oog afschermen en visualiseer dan je ballon om je heen van zonlicht. Liefst die ook gronden, gewoon met je normale gronding mee, maar apart mag ook.
In een niet-noodgeval kun je eens experimenteren met eerst de ballon en kijken hoe je dat afgaat. Oefenen in niet-extreme omstandigheden is altijd makkelijker dan wanneer iemand al binnen zit en je lastig valt, gewild of ongewild.
Doeiiii
Ravenne |
|
| Naar boven |
|
 |
phoenix aktief lid

Geregistreerd op: 5-5-2009 Berichten: 146 Woonplaats: Gorredijk, Friesland
|
Geplaatst: Vr Jun 26, 2009 3:32 pm Onderwerp: |
|
|
Ik gebruik nog een andere manier om te 'reinigen':
Naast het beschermen door mezelf in een blauw licht te zetten, vraag ik ook iedere avond (gewoon als ik lekker in bed lig) aan Aartsengel Michaél om alle koorden te snijden die die dag gelegd zijn. Met z'n 'vlammend zwaard' snijd hij dan de energiekoorden door (en meestal voel ik ook inderdaad alsof er veel verbindingen worden verbroken, kleine rillinkjes op heel veel plekken op mn lichaam). Vervolgens vraag ik Aartsengel Rafael om de 'wonden' in deze koorden aan beide kanten te vullen met zijn helende groene energie.
Zo verbreek je dus de energetische verbindingen die er op een dag gemaakt worden, en dat zijn er heel wat... alleen al met gewoon boodschappen doen wordt er vele energieverbindingen gelegd en als je te weinig reinigt, dan blijf je dus energieen van anderen meedragen en kunnen anderen (ook al ben je niet meer in de buurt) je energie aftappen... |
|
| Naar boven |
|
 |
Zevenster
|
Geplaatst: Vr Jun 26, 2009 4:07 pm Onderwerp: |
|
|
Ik zit er ook aan te denken om een aura-reiniger te kopen. Ik weet alleen niet welke lichtwezentinctuur dat is. Je kunt het dan in een plantenspuit doen en verstuiven. Weet iemand anders dat misschien ?
Ik ben zelf op dit moment (moet ik eerlijk bekennen) een schandalige energievreter op fysiek niveau. Ik zat laatst naast iemand in de auto die heel goed geaard is en reiki geeft. Nou, wat was ik energie aan het slurpen van haar, onvoorstelbaar. Vooral bij mijn buik. Ze voelde het ook wel en zei dat het mocht. Dus kon ik door slurpen. Dat was wel even fijn voor mij.
Ik vind het ook nog een gedoe allemaal. Mijn voorhoofd is standaard ook erg druk.
7* |
|
| Naar boven |
|
 |
Natalie1986 enthousiast lid

|
Geplaatst: Vr Jun 26, 2009 4:10 pm Onderwerp: |
|
|
je kan beter je zonnevlecht afsluiten of je handen erop leggen zodat het niet verder kan aftappen.
Het is heel vervelend als je in een drukke trein zit en iedereen zuigt van je energie! |
|
| Naar boven |
|
 |
The Fifth Element Gast
|
Geplaatst: Vr Jul 10, 2009 3:21 pm Onderwerp: |
|
|
Ik heb geleerd van een paragnost om mezelf voor me te zien vanuit je 3e oog. Dan blijf je namelijk bij jezelf en kun je jezelf beschermen.
Groetjes Debby |
|
| Naar boven |
|
 |
|
|