Avalon Spiri Forum forum index

Avalon Spiri Forum
Lekker lezen en schrijven over healen, chakra & aura, Wicca en alles wat daar bij hoort!

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Hoe je afsluiten van een energie-vreter
Ga naar pagina Vorige  1, 2

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Avalon Spiri Forum forum index -> Chakra en Aura
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Ravenne
Site Admin

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 26, 2008 12:30 am    Onderwerp: Reageer met quote

Probeer volgende keer eerst je noodoplossing, dus je 3e oog afschermen en visualiseer dan je ballon om je heen van zonlicht. Liefst die ook gronden, gewoon met je normale gronding mee, maar apart mag ook.
In een niet-noodgeval kun je eens experimenteren met eerst de ballon en kijken hoe je dat afgaat. Oefenen in niet-extreme omstandigheden is altijd makkelijker dan wanneer iemand al binnen zit en je lastig valt, gewild of ongewild.

Doeiiii

Ravenne
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
phoenix
aktief lid
aktief lid

BerichtGeplaatst: Vr Jun 26, 2009 3:32 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik gebruik nog een andere manier om te 'reinigen':

Naast het beschermen door mezelf in een blauw licht te zetten, vraag ik ook iedere avond (gewoon als ik lekker in bed lig) aan Aartsengel Michaél om alle koorden te snijden die die dag gelegd zijn. Met z'n 'vlammend zwaard' snijd hij dan de energiekoorden door (en meestal voel ik ook inderdaad alsof er veel verbindingen worden verbroken, kleine rillinkjes op heel veel plekken op mn lichaam). Vervolgens vraag ik Aartsengel Rafael om de 'wonden' in deze koorden aan beide kanten te vullen met zijn helende groene energie.

Zo verbreek je dus de energetische verbindingen die er op een dag gemaakt worden, en dat zijn er heel wat... alleen al met gewoon boodschappen doen wordt er vele energieverbindingen gelegd en als je te weinig reinigt, dan blijf je dus energieen van anderen meedragen en kunnen anderen (ook al ben je niet meer in de buurt) je energie aftappen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Zevenster

BerichtGeplaatst: Vr Jun 26, 2009 4:07 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zit er ook aan te denken om een aura-reiniger te kopen. Ik weet alleen niet welke lichtwezentinctuur dat is. Je kunt het dan in een plantenspuit doen en verstuiven. Weet iemand anders dat misschien ?

Ik ben zelf op dit moment (moet ik eerlijk bekennen) een schandalige energievreter op fysiek niveau. Ik zat laatst naast iemand in de auto die heel goed geaard is en reiki geeft. Nou, wat was ik energie aan het slurpen van haar, onvoorstelbaar. Vooral bij mijn buik. Ze voelde het ook wel en zei dat het mocht. Dus kon ik door slurpen. Dat was wel even fijn voor mij.

Ik vind het ook nog een gedoe allemaal. Mijn voorhoofd is standaard ook erg druk.

7*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Natalie1986
enthousiast lid
enthousiast lid

BerichtGeplaatst: Vr Jun 26, 2009 4:10 pm    Onderwerp: Reageer met quote

je kan beter je zonnevlecht afsluiten of je handen erop leggen zodat het niet verder kan aftappen.
Het is heel vervelend als je in een drukke trein zit en iedereen zuigt van je energie!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
The Fifth Element
Gast

BerichtGeplaatst: Vr Jul 10, 2009 3:21 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb geleerd van een paragnost om mezelf voor me te zien vanuit je 3e oog. Dan blijf je namelijk bij jezelf en kun je jezelf beschermen.

Groetjes Debby
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Avalon Spiri Forum forum index -> Chakra en Aura Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

Ga naar: