|

|
Avalon Spiri Forum Lekker lezen en schrijven over healen, chakra & aura, Wicca en alles wat daar bij hoort! |
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Ravenne Site Admin

|
Geplaatst: Za Aug 08, 2009 10:43 am Onderwerp: Nieuwe wings van KB, weer opluchting! |
|
|
Ik heb net de nieuwe wings van Karen Bishop gelezen (een nieuwsbrief over de veranderende energieën om ons heen) en ik moet zeggen dat de opluchting weer groot was. Zo groot dat ik toch ff moest huilen.
Ik had de laatste tijd meer en meer het gevoel, of misschien was het meer een angst in mijn hoofd, dat alles wat ik gedaan en bereikt had, weer gewist was. Kan het niet precies omschrijven, maar een gevoel alsof ik geen connectie meer had, of nog maar zelden.
Ik heb op dit moment eigenlijk ook vrij weinig contact met mensen die ongeveer op hetzelfde pad zitten als ik en in de privésfeer lijkt alles uiteen te vallen of drastisch te veranderen. Weliswaar veelal in positieve zin, maar het voelt allemaal wel raar en vreemd aan.
Nu lees ik in die nieuwsbrief dat dit alles weer helemaal erbij hoort. Opluchting tot en met voor mij dus!
Ik ga er nog eens verder wat over zoeken en lezen denk ik. Ik denk dat ik mezelf ook een beetje afgesneden heb van hogere sferen door heel veel achter de pc te zitten. Dat moet dan weer omdat ik de winkel aan het herbouwen ben en ik wil dat af hebben voor ik moet gaan werken. Maar ja, dat houdt dus in dat ik die laatste paar weken die ik had voor het werken zo direct veelal besteed heb aan achter de pc zitten
Nou ja, zal ook wel zo moeten, bepaalde dingen moeten nou eenmaal ook gewoon gebeuren.
Doeiii
Angelina |
|
| Naar boven |
|
 |
Helder Trouw Lid

|
Geplaatst: Za Aug 08, 2009 6:12 pm Onderwerp: |
|
|
alles gaat in golven...ride the waves...  _________________ to love someone is to learn the song that is in their heart and to sing it to them when they have forgotten... |
|
| Naar boven |
|
 |
Ravenne Site Admin

|
Geplaatst: Za Aug 08, 2009 6:28 pm Onderwerp: |
|
|
Kheb zo'n gevoel dat jij je zaakjes aardig op een rijtje aan het krijgen bent zelf!
Mooi hoor
Angelina |
|
| Naar boven |
|
 |
phoenix aktief lid

Geregistreerd op: 5-5-2009 Berichten: 146 Woonplaats: Gorredijk, Friesland
|
Geplaatst: Za Aug 08, 2009 6:38 pm Onderwerp: |
|
|
Ik had de wings ook vanochtend gelezen... veel herkenning en kwartjes die vielen. Ik moest een paar keer abrupt heel diep ademhalen, alsof er wat moest binnenkomen... met een soort van knal...
Ik laat het allemaal maar gebeuren, zie wel wat het brengt. Ik merk dat hoe meer ik mijn eigen padje volg, hoe ruimer alles word. En als dan de energieen daar hun bijdrage aan leveren, vind ik dat erg mooi! Snappen doe ik het allemaal niet, maar af en toe geeft Karen inderdaad weer net dat stukje helderheid waardoor ik me minder zorgen maak...
Laat de volgende golf maar komen! |
|
| Naar boven |
|
 |
Helder Trouw Lid

|
Geplaatst: Za Aug 08, 2009 10:38 pm Onderwerp: |
|
|
...ik doe met jullie mee, ik ben dus ook maar eens zo'n Wing gaan lezen van Karen Bishop; herkenning en ook bevestiging van wat ik eigenlijk al wist.
Maar het is voor een ander altijd makkelijker te zien wat er gebeurt dan wanneer je zelf ergens midden in zit; ik vind het dus ook erg "grappig"om te zien dat de ontwikkelingen die jij beschrijft mij ook overkomen, vaker onbewust dan bij jou maar als ik je berichten dan lees heel herkenbaar.
wat ik tegen jou zeg zeg ik dus vaak ook tegen mezelf en bij dezen bedank ik je daarvoor!  _________________ to love someone is to learn the song that is in their heart and to sing it to them when they have forgotten... |
|
| Naar boven |
|
 |
Ravenne Site Admin

|
Geplaatst: Za Aug 08, 2009 10:45 pm Onderwerp: |
|
|
| Quote: | | ...ik doe met jullie mee, ik ben dus ook maar eens zo'n Wing gaan lezen van Karen Bishop |
Gossie, Helder, ik ben eigenlijk helemaal perplex! Echt serieus, perplex. Ik had dit nooit verwacht, wat geweldig! En grappig genoeg voel je ook veel lichter aan dan een tijdje terug. Er is bij jou een hoop aan het gebeuren geloof ik! Wow, ben eigenlijk best wel beduusd, haha.
Doeiiiii
Angelina |
|
| Naar boven |
|
 |
Britt Trouw Lid

Geregistreerd op: 25-2-2008 Berichten: 352 Woonplaats: Herent, België
|
Geplaatst: Zo Aug 09, 2009 10:19 am Onderwerp: |
|
|
... Alsof ik de tekst niet begrijp, maar mn lichaam, mn onderbewuste wel. Heel vreemd, en tegelijk toch eerder rustgevend dan dat het me bang maakt ofzo. Binnen enkele dagen nog eens lezen, is zien of er dan nog meer binnenkomt  _________________ Don't think twice before you listen to your heart |
|
| Naar boven |
|
 |
|
|