|

|
Avalon Spiri Forum Lekker lezen en schrijven over healen, chakra & aura, Wicca en alles wat daar bij hoort! |
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Ravenne Site Admin

|
Geplaatst: Za Aug 08, 2009 8:59 pm Onderwerp: Engelen Babbels |
|
|
Zijn er eigenlijk mensen hier die met engelen werken? En dat zie ik dan heel breed van bijv. lichtwezen essences van engelen tot het hebben van edelsteenengelen tot het echt werken met engelen/energie.
Ik heb zelf tot voor kort eigenlijk nooit echt iets met aartsengelen of engelen gehad, ik was zo druk met andere dingen leren en zo. Maar sinds ongeveer een jaartje begin ik er meer en meer in geinteresseerd te raken. Van de vier bekende aartsengelen trekt Uriël me altijd aan, de engel van Noord, aarde. De meeste mensen hebben iets met Michael, en dat is voor mij vreemd genoeg nou net de engel die mij eigenlijk het minst aantrekt.
Ik heb onlangs een boek gekocht over engelen, waar ik binnenkort eens lekker in ga lezen.
Ik heb één keer een heel groot diep ritueel gedaan, met Beltane, waarbij ik de 4 aartsengelen op de richtingen heb aangeroepen als wachters. Dat was de eerste keer dat ik dit heb gedaan met de aartsengelen. Wel heel bijzonder.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie verhalen/ervaringen.
Angelina |
|
| Naar boven |
|
 |
Natalie1986 enthousiast lid

|
Geplaatst: Zo Aug 09, 2009 11:42 am Onderwerp: |
|
|
Hoi hoi,
Ik heb al heeel lang wat met engelen en gidsen gehad. Ik heb van tijd tot tijd wel behoefte aan contact en dat krijg ik dan ook. Het is zelfs een keer voorgevallen dat Michael in mijn kamer stond en ik dacht dat ik droomde maar hij zei dat ik mij niet zo druk moest maken om mijn moeder dat het goed zou komen en wonder bij wonder is het nog goed gekomen ook. Er werd ook gezegd dat ik de wereld moest dienen alleen weet ik nog niet echt hoe hij dat bedoelde ik denk dat het van tijd tot tijd duidelijk wordt.
Veel liefs Natalie |
|
| Naar boven |
|
 |
Ravenne Site Admin

|
Geplaatst: Zo Aug 09, 2009 12:02 pm Onderwerp: |
|
|
Weet iemand ook waarom het bijna altijd Michael is die zich meldt bij mensen? Heeft dat te maken met de fase waar wij als mensheid in zitten of is het iets anders?
Angelina |
|
| Naar boven |
|
 |
phoenix aktief lid

Geregistreerd op: 5-5-2009 Berichten: 146 Woonplaats: Gorredijk, Friesland
|
Geplaatst: Vr Aug 14, 2009 7:42 pm Onderwerp: |
|
|
Ik werk (op beginnersnivo) met engelen energie... Maar nog niet heel veel, omdat ik zowiezo nog niet werk... dus momenteel alleen als het gewoon eens aan de orde komt (als iemand iets zegt, en daar kan ik iets mee)... Ik zou er meer mee willen doen, maar dat komt later wel!
Verder intrigeren de lichtwesen Essenses me ook steeds meer en meer (Ja, ik het er nu tijdens mijn proces wat meer bij gekregen (of eigenlijk wat andere die ik nu moet gebruiken), maar dat zijn geen AE, dat zijn de opgestegen meesters... (Lady Nada & Kutumi had ik, Kwan Yin vorige week en Maria heb ik nu de laatste week erbij). Ik weet eignelijk al wel zeker dat ik hier (op termijn) ook verder mee ga, en ze ga inzetten in mijn praktijk!
Waarom Michael? Misschien omdat hij degene is die zo'n beetje de engelen 'aanstuurt'? Als ik niet precies weet welke Aartsengel ik voor iets kan aanroepen, dan vraag ik het gewoon aan AE Michael, en hij zorgt dan wel dat de juiste Engel wordt gestuurd...
Verder is het natuurlijk ook de AE die voor veiligheid (& vertrouwen en in je eigen krahct blijven staan) zorgt, en dat is iets wat we allemaal veel en vaak kunnen gebruiken... |
|
| Naar boven |
|
 |
|
|