|

|
Avalon Spiri Forum Lekker lezen en schrijven over healen, chakra & aura, Wicca en alles wat daar bij hoort! |
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Ravenne Site Admin

|
Geplaatst: Za Sep 12, 2009 10:48 pm Onderwerp: De Nieuwe Winkel is open!!! |
|
|
Na een paar maanden hard werken was het vanavond zover: De nieuwe winkel is geopend! Ik ben er zelf heel blij mee en ik hoop jullie ook
Veel nieuwe artikelen, niet alleen in de wicca sfeer maar ook meer naar de Nieuwe Tijd, dus o.a. meer en meer edelstenen, boeken die hierbij passen enz. Ik ben zelf ook meer en meer "uit aan het breiden", breder aan het worden, dus dat vind je ook in de winkel. Vandaar dat SpiritDuality nu gepresenteerd wordt als "Esoterische winkel" en niet meer specifiek als wicca of heksenwinkel. Die artikelen blijven we wel voeren, maar er komt gewoon verbreding in het assortiment.
Afijn, kom eens kijken hoe jij het vindt en snuffel lekker rond! Er is een hele interessante openings aktie!
Angelina
SpiritDuality Esoterische winkel online |
|
| Naar boven |
|
 |
Natalie1986 enthousiast lid

|
Geplaatst: Zo Sep 13, 2009 11:07 am Onderwerp: |
|
|
hoi hoi,
Ik heb net gekeken en zag veel mooie spulletjes tussen staan, wat ik wel jammer vind is dat je eerst moet betalen via internet en je het dan pas krijgt.
Maar ik zag hele mooie dingen tussen staan.
Liefs NAtalie |
|
| Naar boven |
|
 |
Ravenne Site Admin

|
Geplaatst: Do Okt 01, 2009 8:22 pm Onderwerp: |
|
|
Hoi Nathalie
Tis alweer effies geleden, ik heb de laatste tijd ook aardig gestraald in afwezigheid, alhoewel ik nog wel het een en ander gepost had bij steentjes.
Vooruit betalen in de winkel, tja, da's vrij normaal toch? ALs je in een fysieke winkel wat gaat kopen moet je toch ook eerst dokken eer je de artikelen mee kunt nemen!
De enige andere oplossing is rembours verzending en daar doe ik niet aan. Veel te omslachtig en ook nog duur. En spullen op zicht sturen en maar afwachten of iemand wel of niet gaat betalen, zie ik niet zitten. Dan is het eind zoek en kan ik overal achter aan gaan sjezen, bellen en mailen. Kost tijd en geld, wat ik dan weer door moet rekenen in de winkel. En als iemand echt niet gaat betalen, kun je dan ook nog een deurwaarder in gaan schakelen. Vind ik toch een beetje te ver gaan, dus gewoon zoals eigenlijk alle winkels: betalen en dan is het van jou
Overigens zijn er alweer een heleboel spullen toegevoegd. Een van de redenen waarom ik ook zo weinig tijd heb, druk met de nieuwe winkel op orde maken en weer nieuwe dingen toevoegen, fotograferen enz.
Doeidoei
Angelina |
|
| Naar boven |
|
 |
Helder Trouw Lid

|
Geplaatst: Do Okt 01, 2009 10:30 pm Onderwerp: |
|
|
Heel normaal hoor voor een webshop dat je vooruit betaalt. Als het niet goed is krijg je gewoon je geld terug dus dat is prima geregeld.
Ik wilde nog even zeggen dat ik je nieuwsbrief heel mooi en inspirerend vond! Knap hoor dat je zo kunt schrijven! Ik heb nog niet alles gelezen en gezien maar dat was wel wat me na het lezen van je eerste deel opviel en ik wil je daar mee complimenteren! _________________ to love someone is to learn the song that is in their heart and to sing it to them when they have forgotten... |
|
| Naar boven |
|
 |
Ravenne Site Admin

|
Geplaatst: Vr Okt 02, 2009 7:44 am Onderwerp: |
|
|
Hoi Helder,
Dat vind ik heel fijn te horen
Ik merk ook dat ik die dingen steeds meer echt belichaam (echt op diep niveau begrijpen, het echt voelen). Vroeger kopieerde ik nogal eens een stuk tekst, maar nu schrijf ik het allemaal zelf. Ik geniet er zelf ook van om over dit soort dingen te schrijven, dat stroomt gewoon als vanzelf op papier.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat je van het laatste stuk vindt, over heksen/wicca/druidry en ascensie. En natuurlijk hoe jij dit ziet en ervaart. Dus als je daarover nog wilt vertellen ...
Nou, op naar de douche
Doeiii
Angelina |
|
| Naar boven |
|
 |
phoenix aktief lid

Geregistreerd op: 5-5-2009 Berichten: 146 Woonplaats: Gorredijk, Friesland
|
Geplaatst: Di Okt 06, 2009 8:16 am Onderwerp: |
|
|
Hi Angelina,
heb net ook weer even in de winkel geneusd.. prachtig zeg!! Ik zie (of is t voel) dat je flink gegroeid bent!!! Als ik straks hie rde boel op de rit heb, kom ik nog eens langs, want ik maak mezelf nu lekker... maar kan nog even niet.
Wou t toch maar even zeggen.. want je mag er best trots op zijn!!
Liefd, Miranda |
|
| Naar boven |
|
 |
Helder Trouw Lid

|
Geplaatst: Di Okt 06, 2009 2:41 pm Onderwerp: |
|
|
Ik kan niet anders dan het met je eens zijn, het is voor mijzelf wel grappig om te merken dat ik tijdens het lezen al zoiets had van"natuurlijk, dat is toch logisch..altijd al zo"..maar dat is het natuurlijk niet voor iedereen.  _________________ to love someone is to learn the song that is in their heart and to sing it to them when they have forgotten... |
|
| Naar boven |
|
 |
Ravenne Site Admin

|
Geplaatst: Di Okt 06, 2009 5:29 pm Onderwerp: |
|
|
Hoi ladies
Ja, klopt, het is ergens ook heel logisch dat dat met hekserij enz. ook zo diep gaat, maar toch heb ik dat zelf ook lang niet echt in de gaten gehad. Je moet er zelf ook klaar voor zijn natuurlijk om dat te kunnen zien.
Ik heb zelf ook mn. het laatste jaar een tijd gehad waarin ik er geen hout van snapte hoe de verschillende stukken die ik heb afgelegd, nl. energiewerk en hekserij, bij of in elkaar pasten. Het leken twee zulke totaal andere, totaal niet verbonden dingen. En in de maatschappij worden die twee "trajekten" die ik heb afgelegd ook niet echt met elkaar verbonden. Natuurlijk doe je als heks/wicca ook aan energiewerk, maar niet op de manier die ik bedoel. Ik vond het in die zin ook altijd lastig om aan te geven waar ik mee bezig was, want geen een noemer voldeed. Maar dat begint bij mij nu steeds duidelijker te worden eigenlijk. Ik begin eigenlijk het grotere geheel steeds meer te zien. Misschien is de juiste noemer dit: Leerling van Alles is Eén Die bedenk ik hier net ter plekke, maar dat voelt op zich wel goed, haha. Grappig genoeg dacht ik de laatste tijd wel eens vaker aan die kreet van de Drie Musketiers: Eén voor Allen, Allen voor Eén.
@Miranda, dank je wel, vind ik fijn om te horen! Ik voelde al lang dat ik een tikje moest verschuiven of uitbreiden met de winkel, maar dat is toch best een stap. Ik heb toch in de 3,5 jaar van bestaan een bepaalde klantenkring en ook een imago en ik heb me altijd geprofileerd als heksen en wicca winkel. Maar dat klopte voor mijn gevoel hoe langer hoe minder, het kwam niet meer overeen met mij. En ik doe de winkel echt vanuit mijn eigen gevoel, dus dan moet het wel kloppen, he! Maar om dat dan te verschuiven/veranderen, is toch best een stap, een risico. Het risico om bijv. klanten kwijt te raken. Maar ik heb die angst ook los gelaten. Als het zo moet zijn, dan moet het toch en dan komen er weer nieuwe mensen voor in de plaats. Voor mijn gevoel klopt het ook steeds beter nu en dat voelt gewoon heel erg goed!
Liefs
Angelina |
|
| Naar boven |
|
 |
Helder Trouw Lid

|
Geplaatst: Ma Nov 09, 2009 8:51 am Onderwerp: |
|
|
Het E-zine was weer prachtig! Ik vind het echt knap geschreven door jou en het was dan ook genieten!
Misschien vind je het een goed idee om voordat je het verstuurt nog even de type foutjes eruit te laten halen(door mij bv.)? Dan is het helemaal perfect! _________________ to love someone is to learn the song that is in their heart and to sing it to them when they have forgotten... |
|
| Naar boven |
|
 |
Ravenne Site Admin

|
Geplaatst: Di Nov 10, 2009 11:19 am Onderwerp: |
|
|
Hoi Helder
Dank je wel
Typefouten?? Ik had het nog nagekeken, maar toegegeven, ik had er 6 uur non stop aan gewerkt en ik was dus wel moe, haha.
Thx voor het aanbod, maar zal volgende keer zelf nog eens goed doorlezen. Punt was dat we problemen hebben met het internet en het programma wat ik gebruik voor de nieuwsbrief is sowieso al traag. Dus ik zat te typen en dan moest ik telkens wachten tot ik kon lezen wat ik had getypt. Echt heel vervelend.
Nou ja, volgende keer zal ik hem er nog beter op nakijken, ik ben wel blij dat je genoten hebt van het Ezine
Doeiii
Angelina |
|
| Naar boven |
|
 |
|
|