| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Ravenne Site Admin

|
Geplaatst: Za Nov 14, 2009 10:04 pm Onderwerp: Mijn persoonlijke boodschap en belofte aan mezelf :) |
|
|
Ik zit middenin een prachitge meditatie van het Maria MAgdalena netwerk, gratis te downloaden op de site lichtwerkcentrum.nl Deze is opgenomen begin deze maand, ik kon er helaas niet bij zijn omdat de groep al vol zat. Maar wat een prachtige meditatie! Ik zag meteen het netwerk, want dat is tenslotte al neergezet, dus vrij logisch!
Aan het eind moet je dat wat je hebt meegemaakt uitspreken in een belofte aan jezelf. Ten tijde van deze meditatie heeft men het uitgesrpoken tegen zijn/haar buurman, omdat je het concreet maakt als je het uitspreekt, en ik wil dat op mijn beurt hier doen, want ik heb geen buurman naast me zitten:
Mijn belofte naar aanleiding van deze meditatie is: ik wil dit Licht, dit prachtige Licht uitdragen naar alles en iedereen, zodat er bewust of onbewust een lichtje gaat branden bij iedereen. Gewoon door mijn eigen uitstraling en houding, maar ook door te doen wat mijn hart mij ingeeft: mijn praktijk eindelijk op gaan richten en uit gaan breiden met ook als doel dit Licht en Liefde te verspreiden.
Angelina |
|
| Naar boven |
|
 |
Helder Trouw Lid

|
Geplaatst: Ma Nov 16, 2009 6:33 pm Onderwerp: |
|
|
dat is een mooie belofte! _________________ to love someone is to learn the song that is in their heart and to sing it to them when they have forgotten... |
|
| Naar boven |
|
 |
Ardaedra aktief lid

Geregistreerd op: 11-9-2008 Berichten: 137 Woonplaats: Het hoge noorden
|
Geplaatst: Ma Nov 16, 2009 8:50 pm Onderwerp: |
|
|
Wat mooi! _________________ Anam cara |
|
| Naar boven |
|
 |
Ravenne Site Admin

|
Geplaatst: Ma Nov 16, 2009 11:43 pm Onderwerp: |
|
|
Dank jullie
Het was en is ook echt heel mooi en omdat het zó enorm sterk voelde, wilde ik het ook persé ergens "vastleggen".
Angelina |
|
| Naar boven |
|
 |
Violet enthousiast lid

|
Geplaatst: Di Nov 17, 2009 3:53 pm Onderwerp: |
|
|
Alleen de belofte straalt al Licht uit! Mooie belofte meid, zowel voor jezelf als voor je omgeving  _________________ Liefs,
Violet |
|
| Naar boven |
|
 |
Kai Gong aktief lid

Geregistreerd op: 12-1-2008 Berichten: 141 Woonplaats: Hasselt * België
|
Geplaatst: Vr Nov 20, 2009 7:26 am Onderwerp: Re: Mijn persoonlijke boodschap en belofte aan mezelf :) |
|
|
| Ravenne schreef: |
Mijn belofte naar aanleiding van deze meditatie is: ik wil dit Licht, dit prachtige Licht uitdragen naar alles en iedereen, zodat er bewust of onbewust een lichtje gaat branden bij iedereen.
Angelina |
Prachtig, lieve Angelina!
Licht en Liefde voor jou, Karin  _________________ Falun Dafa / Falun Gong
Een weg terug naar het ware zelf
Falun Dafa is gebaseerd op drie universele principes Waarachtigheid - Mededogen - Verdraagzaamheid |
|
| Naar boven |
|
 |
|