|

|
Avalon Spiri Forum Lekker lezen en schrijven over healen, chakra & aura, Wicca en alles wat daar bij hoort! |
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Ravenne Site Admin

|
Geplaatst: Wo Okt 07, 2009 11:38 am Onderwerp: Karen Bishop Channelings over Energieën die nu aktief zijn. |
|
|
Wings: De dageraad breekt aan....Een nieuwe dag arriveert eindelijk
28 september 2009
Welkom!
Terwijl Mercurius weer vooruit gaat lopen, is het laatste stukje van onze aankomst eindelijk op zijn plaats gevallen. En door dit evenement, zullen we veel meer een voorwaartse beweging zien en een veilig anker in onze nieuwe ruimten hebben.
Dit betekent dat we niet meer vroeg in de ochtend wakker hoeven te worden om 3.00 u, 4.00 u of 5.00 u en daarna niet meer in slaap kunnen vallen. Voor velen van ons zal het mogelijk zijn, eindelijk eens een hele nacht door te slapen! We zijn van de hogere realiteiten verwijderd, of dat wat tijdens onze droomtoestand gebeurt, met bepaalde intervallen tijdens het ascensieproces, aangezien er veel aan de hand is op deze niveaus, en we moeten helder en verwijderd worden, terwijl de dingen afgesteld en op hun plaats gezet worden. Dus we mogen wel comfortabel in slaap vallen, maar we blijven steeds op dezelfde tijd 's ochtends wakker worden, niet in staat om weer in slaap te vallen. Het maakt allemaal onderdeel uit van het voortgangsproces.
Nu onze verbindingen volledig zijn afgekapt, en nu onze nieuwe ruimten eindelijk en compleet gearriveerd zijn, behoren we er nu in te stappen met ons volledige wezen. Wie zal er nu aan onze zijde staan? Wie en wat heeft de verbintenis doorgesneden en wie verblijft er nu waar wij nu verblijven? (een kort bericht aan de voorlopers: Er zijn minder zielen op jullie niveau, omdat jullie degene zijn die heel erg nieuw gebied aan het creëren zijn, maar wees gerust, je zult niettemin toch met je partners verbinden).
Individuen en energieën die geassisteerd hebben in het voortbrengen van onze nieuwe plaatsen en ruimten, zouden plotseling kunnen vertrekken, aangezien het hun rol was ons te begeleiden naar de plek waar we hoorden te zijn, en nu zullen zij vertrekken naar hun rechtmatige en juiste ruimten, zelfs als dat niet meer in onze ruimten is. Op deze manier, zal de laatste verankering de nieuwe weg inleiden wat betreft de aarde engelen als de officiële verzorgers van de planeet. In het verleden, assisteerden we in het omhoog brengen van de vibratie van de planeet, daarna gingen we zelf een nieuwe realiteit creëren en nu zullen we absoluut en ondubbelzinnig aan het roer staan, de controle hebben over en in staat zijn om, zonder weerstand en uitdaging, een nieuwe aarde binnen onze zeer nieuwe realiteit te creëren. Er zal nu een andere wisseling van de wacht zijn wat betreft wie of wat er zich nu in onze nieuwe ruimten bevindt.
Velen rapporteren plotselinge ontvangsten van nieuw geld. Zij het in de vorm van erfenissen, vervroegd met pensioen gaan, giften of iets in die geest, deze nieuwe bronnen van inkomsten zullen assisteren bij het plaatsen van velen van ons, precies daar waar we horen te zijn, terwijl dit onze nieuwe vrijlating en nieuwe vrijheid creëert, zodat wij nu compleet kunnen verankeren in onze zeer nieuwe ruimten. Net als plotselinge synchroniciteiten van boven, zullen we nu weten dat alles in goddelijke en perfecte orde is, aangezien we worden gesteund als nooit eerder tevoren, op vreemde en miraculeuze manieren.
En toch voelen sommige zich nog steeds vastzitten. Het gevoel vast te zitten kan gebeuren als we nog niet in staat zijn geweest, dat wat we moeten loslaten, te kunnen loslaten. Als we hier nog steeds aan vast blijven houden, zullen we in de energieën van het oude geplaatst worden, waar we niet langer leven en vibreren, en dit zal heel oncomfortabel voelen op zijn best. Een andere manier om los te komen is, om positief te blijven denken. Om te identificeren en de visualiseren wat we echt en eerlijk willen voor onszelf op allerlei mogelijke manieren, en te weten dat het eindelijk snel zal gaan komen. Teruggaan naar het oude, het maakt niet uit waar we nu verblijven, kan echt vreselijk aanvoelen. We kunnen niet teruggaan, omdat de lagere treden van de ladders een veel dikkere dichtheid hebben, en op dit punt zal het voelen als een realiteit waar we niet langer meer horen....iets uit een ver verleden dat bij iemand anders hoort. En het kan ons zelfs ziek laten voelen en afbreken.
Met deze nieuwe beweging, kan een snelle hartslag weer opnieuw de kop opsteken, omdat de energieën aan het bewegen zijn, en gevoelens van hyperventilatie kunnen ook voorkomen. Voordat we in deze ruimte arriveren, in de afgelopen weken, zouden we een zeker samenpersen moeten hebben gevoeld, alsof we iets met een dikke dichtheid door een klein gat probeerden te duwen. Dit manifesteerde zich als hoofdpijnen, ernstige allergieën, lichaamspijnen en een algemeen gevoel van nauwelijks in staat zijn zich voort te bewegen. Dit is nu voorbij en nu kunnen er gewone symptomen zijn zoals, zich lichter voelen, met misschien veel energie dat rond beweegt in het hoofd, en zelfs gewichtsverlies dat deze keer echt weg blijft voor de verandering. Ik voelde me opgewonden toen ik 25 pond verloren was in de laatste paar maanden en het blijft nu eindelijk weg, terwijl ik weer herstel naar het oorspronkelijke en bekende gewicht van voordat het ascensieproces begon.
Terwijl we in deze erg nieuwe ruimten arriveren, zullen we ons ook gaan verbinden met nieuwe mensen. Nadat we zoveel verloren zijn met de aankomst van de scheiding van de werelden, zullen we nu met hele nieuwe families verbinden, die voor ons op elke manier goed zullen zijn. Sommige zullen op lagere vibrerende treden van de ladder staan dan wij, maar zij zullen nodig zijn met betrekking to het vestigen van onze winkel-etalages. Anderen zullen op hogere treden van de ladder staan, maar zij zullen nodig zijn om ons te leiden en te assisteren. Het maakt niet uit welke trede van de ladder, aangezien we allemaal zullen verbinden, daar waar onze energieën met elkaar overlappen, of wat we met elkaar gemeen hebben, en alles wat er nodig is, is het goddelijke te zien in elk gezicht.
Gevoelens van onzekerheid die we in het verleden hebben ervaren, omdat we geen gevoel voor plaats hadden en onze oude identiteit verloren, zullen nu op grote schaal ophouden...godzijdank! Met het begin van de zeer nieuwe rollen, misschien nieuwe geografische verblijfplaatsen en nieuwe broers en zussen om mee samen te gaan, zullen de dingen weer normaal gaan voelen, ook al is dit een erg nieuw normaal voelen.
Recentelijk en in de tijden die nog gaan komen, zullen energieverschuivingen in grote knallen gaan arriveren. Net als een bom die inslaat op een doel met een dikke dichtheid, zullen we grote opschuddingen zonder duidelijke reden gaan voelen, en zij zullen zeer waarschijnlijk geen een van ons allen treffen. We zullen simpelweg de opschuddingen voelen die in de oude realiteit en in de oude wereld gebeuren...een plaats waar wij niet langer verblijven. Deze knallen zijn als bommen die afgaan achter een gesloten deur, ook al zouden we hun impact op een indirecte manier wel voelen, we zullen niet in staat zijn om te zien en te ervaren wat zij creëren, omdat wij compleet in een hele andere wereld zijn.
Dus ook al hebben we de wereld nu aan onze voeten liggen, te dwaas zijn, te veel focussen op onze eigen zin te krijgen en te denken dat het allemaal om ons draait en wat wij willen, zal alleen maar ervoor zorgen dat ons enorme ego wordt geactiveerd, en dit zal het doel van het ascensie proces verijdelen en alles wat het proces tot nu toe gecreëerd heeft. Steeds weer opnieuw heb ik dit patroon gezien... Wow! Mijn boek is eindelijk gepubliceerd! Jippieee! Het zit me eindelijk mee! Ik heb mijn nieuwe land! Ik heb een nieuw huis gekocht! Ik ben eindelijk weer terug op het pad en ik ben weer blij!
Ja natuurlijk horen we blij te zijn. En ja, we horen in staat te kunnen zijn te creëren wat we willen. Maar wat het ascensieproces creëert, is een verlies van dichtheid binnenin ons, of ons ego. Dus terwijl we voortgaan in het verder uitbreiden en groeien in bewustzijn, zou datgene wat we eventueel hadden willen creëren in het verleden, niet langer meer passen bij waar we nu zijn. Dit is waarom wij regelmatig geblokkeerd worden door het ascensieproces wat betreft het creëren, omdat dat wat we ooit wilden creëren, niet meer zou passen bij waar we nu zijn en wie we nu zijn, en we zouden simpelweg onze nieuwe creaties weer moeten wegdoen of ergens weer weg moeten gaan om naar een andere plek te vertrekken.
Terwijl we uitbreiden en ons ontplooien, beginnen we op te merken wat er om ons heen is, en nog het meest belangrijke, wie om ons heen is. Dus, het gaat niet over ons en wat we voor onszelf willen, maar meer over hoe wij nu in het geheel passen. Wat wensen we te creëren, dat in het gehele plaatje past en welke service zullen we bieden wat het geheel zal dienen? En weet ook, dat grote gemoedsschommelingen, wat betreft heel erg blij en gelukkig zijn als alles mee lijkt te zitten en vervolgens depressief en neerslachtig zijn, omdat er niks lijkt te gebeuren voor ons, ook tekenen zijn dat onze ego's nog steeds de touwtjes in handen hebben.
Blijf gecentreerd bij je nieuwe creaties. Onthoud wat het ascensieproces ons geleerd heeft. Onthoud dat lijden er altijd voor dient om ons te verbinden met een hogere plaats en met onze bron, en ook met het elkaar samenbrengen. Weet dat we altijd zijn waar we horen te zijn, waar dat ook mag zijn. Onthoud dat er geen goed of slecht is, juist of verkeerd, maar alleen de bron in onszelf, op elk moment. En onthoud ook, dat je oplet wie er naast je staat, wie jou het meeste heeft geholpen, en wie er in jouw nieuwe ruimte is, terwijl je hun creaties ook eert en je eraan toewijdt....want zij zijn een belangrijk deel van jouw erg nieuwe realiteit en zij zullen dienen om jou op allerlei manieren te steunen.
Met veel liefde en dankbaarheid,
Karen
Laatst aangepast door Ravenne op Di Nov 24, 2009 11:38 am, in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Naar boven |
|
 |
Ravenne Site Admin

|
Geplaatst: Wo Okt 07, 2009 11:44 am Onderwerp: |
|
|
Ik herken toch wel weer dingen in deze channeling. Oa. het stukje over onverwacht geld. Dingen die tot voor kort onmogelijk leken, worden nu ineens mogelijk, ongelofelijk, ik kan er eigenlijk nog niet helemaal over uit! Geen kapitalen, maar genoeg voor wat ik wil doen.
Ook dit herken ik:
| Quote: | | Met deze nieuwe beweging, kan een snelle hartslag weer opnieuw de kop opsteken, omdat de energieën aan het bewegen zijn, en gevoelens van hyperventilatie kunnen ook voorkomen. Voordat we in deze ruimte arriveren, in de afgelopen weken, zouden we een zeker samenpersen moeten hebben gevoeld, alsof we iets met een dikke dichtheid door een klein gat probeerden te duwen. Dit manifesteerde zich als hoofdpijnen, ernstige allergieën, lichaamspijnen en een algemeen gevoel van nauwelijks in staat zijn zich voort te bewegen |
Vastzitten, zeker weten; ik zit met rugklachten thuis, ben er zaterdag doorheen gegaan. Dus me voortbewegen was en is nog niet helemaal handig, haha.
Toevallig had ik gisteren ook weer een rare hartslag wat me eigenlijk ernstig opviel. Ik hou daar nooit van, dan ga ik daar op letten, anders ademen en dan niet (meer) hyperventileren, maar wel iets in die richting.
Het deed me wel minder dan bijv. een jaar terug of zo, maar leuk vind ik het nog altijd niet.
Stom dat ik er niet aan heb gedacht dat het hiermee van doen kon hebben, want dat was een tijd terug ook het geval en toen had ik dat dus ook.
Nou staat daar hier niets over in, maar ik zie de laatste paar weken ook weer heel veel dubbele getallen. Voor mij tegenwoordig toch een teken dat ik op het goede pad zit en/of in connectie met mijn intuitie. Ik heb gemerkt dat als ik erg gestresst ben en mezelf dus blokkeer, ik ook geen enkel dubbel getal meer zie. Zodra ik weer "los" ben, begint het weer. Wel grappig, al die dingen!
Nou, duty calls, laterzzz
Angelina |
|
| Naar boven |
|
 |
Ravenne Site Admin

|
Geplaatst: Di Nov 24, 2009 11:38 am Onderwerp: |
|
|
Wings: De Opening van 11:11 en de Nieuwe Energie
Karen Bishop, 18 November 2009
De energieën zijn de laatste tijd behoorlijk in beweging...als een jojo, met grote intensiteit en op andere tijden grote stiltes, de dingen mogen ongeregeld lijken, maar zoals met alle dingen, is er een bepaald doel wat achter alles steekt, daar we ons zeer zeker aan het voorbereiden zijn op het hele nieuwe begin waar we op gewacht hebben, sinds zo'n lange tijd.
Sinds de laatste twee jaar ongeveer, heb ik steeds gerapporteerd dat het "volgende jaar" ons jaar zal zijn van een nieuw begin, en toen, zoals we allemaal weten, bleek dit niet het geval. Wat is doorgekomen is ,dat vele van ons dit zien en voelen en dat dit inderdaad het plan en de realiteit is. Maar toen kwamen we samen op onze zielenniveaus en we besloten: "Jeetje...de planeet heeft zijn bewustzijn niet verhoogd, noch is zij vooruitgegaan zoals we hadden gehoopt, dus laten we nog een beetje langer wachten. Laten we eens gaan kijken of we meer zielen kunnen omhelzen, of dat we deze zielen in ieder geval wat meer tijd kunnen geven, zodat we een kritische massa kunnen bereiken."
We hebben dit verschillende keren gedaan en zoals bekend, zelfs tot aan het geven van een extra zetje, door zelf terug te gaan in de duisternis, om het goddelijke plan te scheppen dat wij voort wilden brengen en waarvoor wij gekomen waren in deze tijd. Aldus nog meer enorme pijn en lijden creërend in de laatste twee of drie jaar. Maar daarna, zoals we weten, moesten we uiteindelijk opgeven en vertrekken, alles achter latend en oversteken naar een hele nieuwe realiteit die door ons gemaakt wordt. Er werd dus een enorme streep in het zand getrokken, en er werd een kloof gecreëerd tussen de oude en nieuwe realiteit, die zoveel loskoppelingen creëerden tussen onszelf en degene die niet langer vibreerden of leefden waar wij nu zijn.
Omdat we nu "klaar" zijn en niet langer meer helpen met het assisteren en het omhoog brengen van de vibratie van de planeet en omdat we nu op een hele nieuwe en andere zijde zijn, zullen we eindelijk ons jaar van een nieuw begin gaan ervaren in 2010, en dit zal ook voor de nieuwe wereld een jaar zijn van vele nieuwe en buitengewone creaties.
Momenteel zijn we ons aan het voorbereiden. Dit manifesteert zich als grote golven van energie die meer uitzuiveringen en loslatingen creëren, afwisselend met tijden van grote zegeningen en gelukkig zijn. Voor het eerste gedeelte van 2009, rapporteerde ik regelmatig dat we met de solstice van juni zeer gegrond in de aarde zouden worden. Het zou dat moment worden waarin wij zouden beginnen de andere kant te ervaren, en het leven zou inderdaad magisch worden. En toen veranderde het plan. In plaats daarvan besloten we een afsplitsing van de oude wereld te creëren, en deze ver achter ons te laten in plaats van deze met ons mee te nemen, dus wat we toen ervoeren, was een energie die alles in de lucht blies, zodat het zou landen op zijn nieuwe en juiste plaats. Een enorme hoeveelheid energie werd verschoven en hergeschikt op dat moment, en het voelde niet bepaald goed voor ons. (Meer over wie waar landde en waarom verderop.)
Maar nu is het originele plan dan toch klaar om zich te ontvouwen, uiteindelijk in december in plaats van in Juni. We hadden alleen maar een vertraging (dit hebben we al vaker gehoord), en we zijn nu klaar om het originele plan op te pakken nadat we zijn vertrokken uit het oude.
Dus op 11 november kregen we toen een nieuwe opening naar een hogere dimensie, of liever naar een hogere level door het portaal dat dit creëerde...het portaal van 11:11. Dit creëerde een paar interessante stuwkrachten. In plaats van je fantastisch te voelen, creëerde het voor sommige een enorme opening. En als we een enorme opening ervaren, dan kan dit allerlei soorten vreemde en wilde gevoelens en ervaringen en emoties creëren. We verbleven al op een nieuw en hoger niveau en nu gingen we nog hoger door het portaal en we gingen dingen ervaren die velen van ons sinds zo'n dikke tien jaar niet meer ervaren hadden.
Als we ons openen en uitbreiden, voelen we vaak een verschrikkelijke duisternis die bijna niet hanteerbaar is. Depressie, diepe emotionele pijn, enorme duisternis, en zelfs zelfmoordneigingen kunnen gevoeld worden door hen die ongewoon gevoelig zijn. Voor anderen heeft het misschien gewoon als een slechte dag gevoeld. En sommige hebben misschien helemaal niets gemerkt, maar voelden zich misschien beklemd of gespannen. Nadat we nog hoger verbonden door het 11 portaal, ervoeren we een vreemde loskoppeling, die het meest merkbaar was op de 13e. Gevoelens van vermoeidheid, zwakte, lethargie en gewoon niks willen doen waren normale manifestaties. Geen energie. Een grote stilte.
Toen kwam maandag de 16e voorbij en een enorme energiegolf arriveerde. Dit was de verbindingsenergie. Deze golf was voor mij bijna meer dan mijn lichaam aankon...en ik was me al weken lang aan het voorbereiden! Als er zoveel energie arriveert, kan het voor sommigen voelen als een enorme paniekaanval, paniekerige zenuwen, een allesoverheersend gevoel dat we wel eens uit elkaar zouden kunnen barsten, of zelf het gevoel dat we van de brug af zouden springen. En voor anderen betekende het, dat ze zich ongewoonlijk energiek voelden en ongewoon druk werden. In de dagen daarvoor en tijdens deze periode, zijn we ook aan het loslaten, want de energie is allerlei dingen er uit aan het drukken. Dit loslaten manifesteert zich voor iedereen anders. Blaasproblemen, onregelmatige menstruaties, regelmatig moeten plassen, krampen, huidallergieën, rugpijn, hoestaanvallen zijn maar een paar van deze voorbeelden. Of gewoon een oncomfortabel gevoel, bezorgd, gespannen en uit je doen zonder duidelijke reden. Oude wonden zouden naar boven kunnen komen, met de behoefte om genezen te worden.
Daarna kwam dinsdag de 17e en we bevonden ons nu in een erg hoge vibrerende energie. Veel plezier, geluk, vrijheid en opgewondenheid zouden aanwezig kunnen zijn. We waren nu EINDELIJK in de hoger vibrerende energieën die we al zo lang hadden moeten missen. En weet ook, dat wat deze geweldige en hogere vibrerende energieën naar voren brengt, en wat ze tienvoudig kan verdubbelen, een verbinding is met anderen, die met ons de grens over zijn gestoken. Als we beginnen ons te verbinden met onze broers en zussen, of zelfs met onze perfecte partners die eindelijk voor ons arriveren, dan zullen deze enorme krachtige en hogere vibrerende energieën tot een zeer hoge graad vergroot worden. Dingen zullen nu echt voor velen van ons veranderen.
We zijn niet in staat geweest veel te creëren in de afgelopen twee jaar, en dit geldt vooral voor het laatste jaar, hoofdzakelijk omdat we niets konden creëren, omdat we vrij en helder moesten zijn met niets om mee te nemen, als we zouden gaan oversteken. Bovendien, terwijl we aan het wachten waren en ons aan het voorbereiden waren, zonder nog iets binnen ons of buiten ons te bezitten, vibreerden de energieën ondertussen ook veel te laag, aangezien we er "tussenin" zaten. We leken gewoon niet de energieën van de oude realiteit omhoog te kunnen brengen, en na zoveel jaren te hebben geprobeerd, waren ook onze persoonlijke energieën erg laag...we waren eigenlijk diep in onze kern dode batterijen. Creëren is veel moeilijker als we in lager vibrerende energieën verblijven... binnenin OF buiten ons!
Nu zijn de energieën veel hoger, en in deze hoger vibrerende realiteit, zullen we ontdekken dat we moeiteloos en snel kunnen creëren, alles wat we maar wensen. We kunnen nu opnieuw gaan creëren, omdat we nu aan de andere kant zijn en niet langer meer enige bagage hoeven los te laten, die we niet mee wilden brengen en ook omdat de energieën hoger vibreren. En het zal niet allemaal meteen een makkie zijn, maar ook heel erg intens, als deze energieën met zo'n stoot arriveren. De sleutel om deze hoger vibrerende energieën te ervaren en fantastische manifestaties te hebben, waarover ik al zolang heb geschreven, is door te verbinden met elkaar. De planeet, wat betreft onze nieuwe en hoge vibrerende plaats, begint in vorm te komen en echt naar zijn juiste en authentieke plaats te verschuiven. Wij zijn deel van de planeet, we leven op haar en in haar en dus gaan we hier samen doorheen.
Laatst schreef iemand mij met een vraag over de aarde die over zijn as verschuift. Daar ieder van ons door zijn eigen filter van zijn expertisegebied kijkt, ook al zeggen we allemaal dezelfde dingen, kan ik je alleen over dingen vertellen, die ik door mijn eigen filter heen zie, een filter dat altijd over energie, uitlijningen en ons evolutionair proces gaat, dus ik ben er zeker van dat er anderen zijn met een meer diepere kennis van dit onderwerp. Maar fundamenteel gezien, is de aarde aan het verschuiven en aan het kantelen, en creëert hierdoor weersstoringen, aardbevingen enz., omdat zij aan het uitlijnen is, met haar nieuwe positie in de kosmos. Het ascentieproces creëert een nieuwe positie voor elk van ons en ook voor de aarde zelf...dus op alle niveaus. Dus zij is haar positie aan het aanpassen, om zichzelf beter te kunnen uitlijnen en om in de beste energetische groef te blijven, zodat zij met haar nieuwe positie zal passen in het universum. En deze nieuwe positie creëert ook grote energiegolven als we arriveren.
Als we aan het herpositioneren zijn, worden dingen ook benauwder. Dit is omdat dingen altijd simpeler worden als we verder evolueren. We zijn fundamenteel in uitlijning gebracht en alles wat niet in deze uitlijning past, wordt eruit geduwd. Dus de aarde wordt geduwd en vastgeklemd in haar nieuwe positie, wat verschuivingen en veranderingen veroorzaakt. Wijzelf kunnen ons ook benauwd voelen, als we ons aanpassen aan deze nieuwe en hogere frequenties. Benauwd voelen, of zelfs het gevoel hebben op een koord te dansen, zoals een vriend dit laatst omschreef, zijn natuurlijke symptomen. Soms, als we verschillende planeten allemaal uitgelijnd hebben staan op dezelfde tijd, kunnen we ook een immense benauwdheid voelen.
Aangezien we nu eindelijk de effecten beginnen te voelen van onze hele nieuwe verblijfplaats, zullen we merken dat we veel paranormaler, intuïtiever en telepathischer worden, of we kunnen zelfs ondervinden dat we weten wanneer anderen aan ons denken, of zelfs wat anderen voelen, zelfs als ze ver weg zijn. Ontmoetingen met geesten kunnen een epidemie worden. We delen de ruimte nu met veel meer andere niet-fysieke wezen en stoten elkaar aan, met allerlei soorten nieuwe en verschillende energieën.
Dus nu hebben we nieuwe buren, maar op hetzelfde moment, als zovaak van te voren vermeld, hebben we veel van onze oude buren verloren. Er is nu een epidemie van situaties van afscheiding tussen velen van ons en onze kleinkinderen. Ik ben gezegend contact te kunnen blijven houden met die van mij, maar zij zijn niettemin geografisch gezien niet langer meer bij mij. Hier is, waarom zo velen van ons afgescheiden zijn geworden van onze kleinkinderen.
Deze kleintjes horen bij hun ouders te blijven om de ruimte vast te houden, of beter gezegd om de vibratie hoger te houden, terwijl de ouders meer in hun eigen vibratie komen, of datgene kunnen voltooien waarvoor zij hier waren gekomen, voordat zij ons kunnen vergezelschappen, wat zij uiteindelijk inderdaad zullen gaan doen. Als onze kleintjes, die zo veel hoger vibreren dan de meesten van ons, bij ons zouden komen om zich bij ons te voegen, dan zouden ze niet als een brug kunnen dienen om hun ouders te assisteren.
Toen de lijn op 9 september getrokken werd, waren er vele zielen die plotselinge en haastige beslissingen namen om met ons mee te komen. Ik heb nog nooit eerder zo iets fantastisch en wonderlijks gezien. Velen die voorheen hadden besloten te vertrekken, beslisten plotseling dat ze inderdaad een nieuw spiritueel pad zouden gaan volgen, hun eigen "dingen" te bezitten of zelfs bepaalde belangrijke veranderingen in hun leven te maken om vooruit te gaan. Op deze manier waren de beslissingen heel snel, omdat er niet veel tijd meer over was.
Dit voorval creëerde een paar erg interessante situaties, die meer en meer elke dag manifesteren. De zielen die werkelijk op de grens stonden, of op de rand van de afgrond, en degene die deze beslissingen maakten, zijn nu aan de andere kant, zelfs al staan ze veel verder onder ons. Zij sprongen net op tijd over.
Nu hebben we dus een groep met zielen, die klaar is om vooruit te gaan, maar die datgene nog moet afronden, waarvoor zij in hun huidige bezetting kwamen, voordat zij ons geheel kunnen vergezellen. Ik heb twee geliefden die momenteel zich in deze ruimten bevinden. Ook al converseren we regelmatig, en houden we zeer van elkaar, en ook al zien we elkaar van tijd tot tijd, toch kunnen wij nog niet herenigd worden, totdat zij hun zielsafspraken voltooid hebben. Dit proces zal twee jaar duren. Voor velen is twee jaar nu een grote beslissingsfactor. We zullen inderdaad in een interessant en een beetje tijdelijk patroon zitten voor nog twee jaar, met veel variatie binnen dat tijdsraamwerk.
Deze situatie zal ook wat andere dingen nog naar boven brengen. Omdat deze zielen die willen en bereid zijn vooruit te gaan, leiding en een levenslijn nodig hebben, zullen we inderdaad dit doel voor hun aanbieden, net als voor onze kleintjes. Als zij een sterk verlangen hebben in onze ruimten te komen, tijdens de tijd dat zij volbrengen waarvoor zij waren gekomen, zullen zij ook openen en evolueren. Oftewel, onze rollen als Aarde engelen voor anderen zal zich veel vaker en vaker voordoen. We zullen gaan ontdekken, dat velen die weinig weten van onze manieren van zijn en denken, hongerig zullen zijn naar deze kennis. Deze situatie zal in de aankomende tijd veel succesvolle winkeletalages voor ons creëren. Op deze manier, zullen we hen gaan assisteren op de uiterste randen van de "andere kant", en vele zullen cliënten of klanten zijn, evenals dat we met sommige zullen herenigen en uiteindelijk soms zelfs partner zullen worden, aan het einde van de twee jaar periode. Ik hoop dat dit allemaal duidelijk is.
Door deze situatie, zullen we ontdekken, dat velen die in onze ruimten arriveren een misverbinding lijken te zijn, maar die naar ons toe zijn gekomen voor zielsverbindingsprocessen, aangezien het eindelijk tijd is geworden om weer te herenigen, zelfs als de uitlijningen van de vibraties nog geen perfecte match zijn....uiteindelijk zullen ze dat zijn. Vandaar alle vreemde misverbindingsenergieën van laatst (zoals vermeld in het Wings bericht van 12 november). Al deze energieën proberen hun werkelijke en authentieke plaatsen te vinden, en met wie en waarmee zij zich willen verbinden. Het gaat allemaal over iedereen en alles, dat inderdaad naar de andere kant is gekomen, en wat nu met alles in uitlijning moet komen, omdat alle energieën wegen zullen vinden om samen te komen. Als de juiste verbindingen helder worden, en als ze gebeuren, dan kan het zo fantastisch voelen, dat we alleen maar kunnen weten dat iets kosmisch, van een andere wereld (onze wereld) of zelfs echt hemels en ongelooflijks, vlak voor onze ogen aan het gebeuren is. En er is zoveel liefde tussen onze broers en zussen, en tussen onze zielenpartners! We mogen weer samen zijn! We zullen zo blij zijn elkaar weer te zien, na al deze tijd en na deze lange en uitdagende reis! Dit is inderdaad het begin van de Hemel op Aarde. We hebben het eindelijk gehaald.
Dus nu zullen onze winkeletalages echt gaan bloeien (voor degene van jullie die financiële zekerheid wensen en nodig hebben), en op hetzelfde moment, zullen we onze diensten aan onze broers en zussen aanbieden die zich al in onze perfect uitgelijnde ruimten bevinden, om de nieuwe realiteit te creëren. Sommige zijn klaar om de nieuwe realiteit te creëren en ook om hen te assisteren, die net naar de andere kant zijn overgesprongen en anderen proberen de nieuw energetische openingen in zichzelf bij te houden, aanpassingen creërend in hun eigen energie, zodat zij nu op de nieuwe energie kunnen aansluiten waarin zij zichzelf bevinden. In andere woorden, al deze nieuwe energie duwt in sommigen van ons alle ongeheelde of dichtere restenergieën naar de oppervlakte.
Ja, de hoger vibrerende energie waar we ons nu in bevinden, creëert vele interessante situaties en wat chaos, maar op hetzelfde moment, creëert het eindelijk ook de mogelijkheid voor ons, om te manifesteren waarvoor wij kwamen...het is eindelijk tijd.
Bron goto2012 |
|
| Naar boven |
|
 |
Helder Trouw Lid

|
Geplaatst: Di Nov 24, 2009 4:03 pm Onderwerp: |
|
|
ik vind het vaak erg warrige teksten... , zelfs al herken ik er veel in. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ze in het Engels al helemaal niet te volgen vind dus ik dank je voor de vertaling.
dat van die blaasklachten vind ik wel heel bijzonder..ik heb net een blaasontsteking gehad, heel heftig en acuut.  _________________ to love someone is to learn the song that is in their heart and to sing it to them when they have forgotten... |
|
| Naar boven |
|
 |
Ravenne Site Admin

|
Geplaatst: Wo Nov 25, 2009 9:04 pm Onderwerp: |
|
|
Hoi Helder
In vergelijking met de laatste aantal Wings, vind ik deze weer wat samenhangender. De laatste tijd vond ik haar ook nogal warrig worden, heel wollig, ellenlange verhalen over haar kinderen en kleinkinderen enz. enz. om tot een punt te komen. Gelukkig is deze weer iets concreter.
Fysiek merk ik zelf dat ik enorm veel en vaak moet plassen. Ook veel dingen die weer omhoog komen, veel loslaten. Ik vind zelf ook de energie sinds 11-11 verschrikkelijk chaotisch. Heb nog nooit eerder op het werk zoveel mensen van streek aan de lijn gehad (boos of huilend) en ook merk ik dat zowel ik als mensen om me heen heel snel narrig zijn.
Wat mij betreft mag het wel weer ietsje rustiger worden, haha. De sterrenpoort van vorig jaar november was juist heel zacht en vrouwelijk, heel positief en fijn. Daar heb ik intens van genoten, deze vind ik wel verhelderend (veel troep wordt opgeruimd en losgelaten) maar wel vermoeiend.
Ik heb ook niet altijd zin trouwens om die lange channelings te lezen, heb er een stel gemist, maar soms is het toch wel weer eens leuk om te kijken of het synchroon loopt met wat ik zelf ervaar.
Nou, tijd voor een verfrissende douche
Doeiiii
Angelina |
|
| Naar boven |
|
 |
Ravenne Site Admin

|
Geplaatst: Vr Apr 09, 2010 6:19 pm Onderwerp: Karen Bishop's Wings 6 april 2010 |
|
|
Wings: Onze plaatsen innemen
Karen Bishop, 4 april 2010
Welkom!
Wanneer we meer in de aarde gronden (of beter gezegd, als het licht zijn nieuwe kracht begint aan te wenden en waneer het licht zijn plaats gaat innemen, als de juiste bestuurder van de nieuwe aarde en de nieuwe realiteit), dan beginnen zich interessante veranderingen en situaties voor te doen.
Het bezitten van en het verbinden met onze nieuwe en ware kracht brengt wat bijzondere etappes van evolutie met zich mee en veel van deze etappes hebben zich in de afgelopen weken ontvouwt en duren nog steeds voort.
We zijn nu heel erg hier en op elk mogelijke manier hier op aarde, wat betekent dat we niet langer meer daar zijn, daarbuiten, verwijderd, afgelegen en in meditatie. Waar sommigen naar verlangt hebben te kunnen zien en te kunnen zijn, terwijl zij in een meditatieve staat waren, moet nu hier in de realiteit zijn. Veel van de andere dimensies, die bestonden en die op verschillende manieren te bereiken waren, zijn nu hier aanwezig 24 uur per dag, 7 dagen in de week, daar we nu leven in een nieuwe en hoger vibrerende dimensionale realiteit.
Deze verandering van plaats of situatie begint gewoonlijk met het gevoel, van het hebben van een nieuw soort kracht. In het verleden hebben velen van ons zich overgegeven om meer licht te kunnen bereiken, of streefden er zelfs naar "zichzelf uit de weg te gaan" om zich te verbinden met, of om wat hoger vibrerende energieën van ergens anders naar binnen te halen. Maar nu zijn de dingen heel anders. Ik heb in veel van mijn recente boeken over deze aankomende verandering geschreven en we zijn dit nu echt aan het ervaren, daar het eindelijk tijd is.
Wij zijn nu het licht. Wij zijn nu de kracht. Velen van ons zijn ver genoeg gevorderd door Fase 1 van het ascentieproces, zodat we ons niet langer meer hoeven te onderwerpen aan iets, dat meer lijkt te weten dan wij. Op deze manier hoeven we niet te voelen dat onze ego's de zaak runnen. Ik hoop dat ik duidelijk ben. Degenen die in de afgelopen jaren de meest intense processen hebben ervaren en door de meest evolutionaire groei zijn gegaan, zullen nu de zielen zijn die het meeste het gevoel hebben de leiding te hebben.
Op deze manier hoeven we ons ook niet meer te onderwerpen aan niet-fysieke bronnen buiten onze planeet. Degenen die het ascentieproces hebben ervaren en degene die dit proces nog steeds ervaren, zijn voldoende losgelaten door onze voorgangers (en zij weten heel goed ,dat dit degene onder ons zijn, die bestemd zijn om de nieuwe aarde te gaan creëren, terwijl we verder gaan met het ons verder te ontwikkelen dan onze voorgangers) en zij laten ons met rust, tenzij er om hen gevraagd wordt. Bronnen buiten deze planeet, die zich bemoeien met, of die iets voorzeggen zijn niet van de hoogste orde.
Terwijl we beginnen met dit proces van het in bezit nemen van onze nieuwe kracht, gaan we op een heel natuurlijke manier in contact komen met non-fysieke wezens, die in onze oren willen fluisteren, dat wij niet het recht hebben om de leiding te hebben, of dat we zelfs niet weten wat we aan het doen zijn. Daar deze energieën met onze ego's en ons zelfvertrouwen spelen, zouden deze energieën door sommigen geïnterpreteerd kunnen worden als donkere krachten, maar ik heb altijd geloofd en ervaren, dat zij simpelweg aspecten van onszelf zijn, die naar de oppervlakte en naar buiten komen, en aldus bang zijn hun kracht te verliezen.
Wanneer wij ons ontplooien en ontwikkelen, lopen we bijna altijd tegen de duisternis aan. Alsof het probeert om ons vast te grijpen en ons daar te houden waar we ooit waren, maar dit zijn simpelweg energieën, die niet langer meer een deel van ons kunnen zijn en ons ook niet meer kunnen vasthouden, daar we nu veel hoger vibreren dan zij doen. Dit geldt ook voor het licht. Als we communiceren met de niet-fysieke wereld, die van een hogere orde is, dan communiceren we simpelweg met hogere delen van onszelf, die we nog niet geworden zijn en aldus plaatsen wij deze buiten onszelf, totdat we onszelf uiteindelijk genoeg ontwikkeld hebben en deze hogere zelf daarna zelf zijn. Wat betreft de donkere energieën, die komen we ook tegen, maar alleen in de tegengestelde richting. Zoveel symptomen van transitie ! Houdt het ooit eens op ?
Dus vervolgens, als we onze nieuwe kracht gaan bezitten, dan kunnen we ons uitgedaagd voelen met betrekking tot onze ego's, daar we simpelweg aan het herbalanceren gaan en daar we in onze juiste en ware plaatsen gaan komen. En we hebben zeer zeker het recht om de leiding te nemen op deze planeet en zeer zeker het recht om onze plaatsen nu in te nemen.
Dus het in bezit nemen van onze kracht kan ook te maken gaan hebben, met het gaan zorgen voor onszelf en het opzetten van veiligere grenzen, ons te gaan herstructureren in een nieuwe en andere plaats en met het onszelf een tijdje lang op de eerste plaats zetten, terwijl we ons voorbereiden op de tijden die gaan komen. In het laatste WINGS bericht, verwees ik naar de vele energieën, die alleen voor zichzelf leefden, maar dit is niet wat ik hier nu bedoel.
Om onze nieuwe kracht en ruimte te kunnen belichamen, moet wij deze kracht en ruimte gaan opzetten en veiligstellen. Op deze manier, zouden we kunnen ontdekken, dat we heel duidelijk worden, in datgene wat we onze ruimte binnen laten en wat niet. We zouden onze financiën kunnen voorbereiden en we zouden ervoor kunnen gaan zorgen dat we eerst voor onszelf gaan zorgen en we zouden kunnen ontdekken, dat we helemaal genoeg hebben van het ons onderwerpen aan de behoeften van anderen, zoals we dat deden in het verleden gedurende Fase 1.
Gedurende Fase 1, of tot September 2009, stemden we toe in het brengen van de planeet naar een nieuwe en hoger niveau van bewustzijn, door ons met veel van de duistere en dichtere energieën te verbinden. Nu zijn de dingen heel anders. Omdat onze rollen nu veel anders zijn dan zij in Fase 1 waren, zouden we kunnen ontdekken, dat we nu "niet meer" zeggen tegen alles wat we in het verleden hebben moeten verduren. Op deze manier zouden we onvermurwbaar kunnen worden en kunnen denken, dat we ergens op een andere en nieuwe plek zijn, en we zouden bezig kunnen zijn met het stellen van grenzen als nooit tevoren, omdat we pogingen doen om ons ervan te verzekeren dat onze nieuwe ruimten puur en zuiver zijn en terwijl wij de energieën van een heel nieuwe realiteit en een heel nieuw ons belichamen.
Dit komt, omdat we ons nu in Fase 2 bevinden, wat het creëren van de nieuwe realiteit inhoudt en dus niet noodzakelijk bestaat uit het assisteren en helpen van anderen. Als we een nieuwe wereld gaan opzetten, dan moeten we in de gelegenheid zijn om ons daarop te kunnen concentreren. We moeten een ruimte creëren, die ons ondersteunt in het doen van datgene wat we daarna nodig hebben en wat we wensen om te doen (en te zijn). Ja, velen van ons zullen diegene assisteren die zich onder ons bevinden, op de vorige traptrede onder ons (en vooral met betrekking tot de aankomende natuurrampen), maar we zullen ontdekken dat in de tijd die eraan gaat komen (of beter gezegd, zoals het altijd al is geweest), dat we anderen niet kunnen assisteren als we niet eerst onszelf assisteren.
Fase 1 van het ascentie proces creëerde vele omstandigheden waarin we ogenschijnlijk geen enkele andere keuze hadden dan ons in situaties te bevinden, die we niet verkozen hadden. Op zielsniveau, deden we simpelweg ons werk om de vibratie van de planeet via onszelf te verhogen. Nu komen we eigenlijk zelf op allerlei manieren op de eerste plaats. Dit is deel van het in bezit nemen van onze eigen kracht.
Toen mijn dochter zwanger was van haar tweeling (die aankomende juni 2 jaar zullen worden), bekeek ik hun energieën, om te zien wat zij zouden gaan worden. Elke generatie, of opeenvolging van nieuwe zielen die op de planeet arriveren, komt met een missie of een bepaald doel. Deze nieuwste zielen hebben een paar heel verschillende energieën. Zij zijn erg onvermurwbaar en krachtige wezens. Niets houdt ze tegen om te krijgen wat ze willen. Zij weten hoe de nieuwe realiteit eruit hoort te zien en zij plannen om vooruit te komen met een sterke intentie en zonder te twijfelen aan datgene, waarvoor ze hier zijn gekomen om te volbrengen. Zij zullen niet opzij geveegd worden...zij zijn inderdaad sterke wezens.
Tijdens mijn laatste bezoek aan mijn kleinkinderen, raakten ze geobsedeerd met het krijgen van nieuwe golfbalstokken, net zoals die van hun oudere broer. Gelukkig vonden we er een paar van plastic in de winkel, en de jongens namen ze mee in bad, sliepen ermee, namen ze mee in de auto en gebruikten ze als "gereedschappen", al die tijd dat ik daar was. Op een dag, terwijl ik op de bank zat, Haalde Solomon uit met een grote zwieperd en sloeg me met de golfbalstok op het voorhoofd. Behoorlijk verbaasd, keek ik pijnlijk toe hoe mijn hoofd begon op te zwellen. Toen de baby's mij geschrokken en bezeerd zagen, renden ze meteen naar hun bedjes en kwamen terug met hun "dekentjes", legden deze op mijn schoot, terwijl ze mij liefdevol bijstonden bij mijn situatie.
Dit is de energie van de nieuwe zielen. Erg krachtig, agressief, actief en sterk, maar op hetzelfde moment, hebben zij een open hart, dat niet aarzelt om liefde en aandacht te geven. En dit is dan de energie, die wij nu ook gaan belichamen. Als we verder groeien en beter passen bij de energieën van de nieuwe aarde, in welke etappe we nu ook zijn, "worden" we altijd de energie waarin we verblijven. Elke opvolging van de nieuw gearriveerde zielen komt overeen met de nieuwste aarde energie, en wat ons betreft, wij groeien op een heel natuurlijke manier ook mee in deze staat van zijn. Op deze manier zouden we kunnen arriveren als één bepaald soort ziel, maar we veranderen altijd in het laatste model. We zouden de behoefte kunnen hebben, om op een hele nieuwe kracht binnenin ons een beroep te doen, maar we zullen het nog steeds gemakkelijk vinden, om ook onze harten te openen als dat nodig is en in de juiste situaties (niet in situaties waarin er misbruik van ons wordt gemaakt). De nieuwe hart energie weet wanneer zij moet openen en wanneer zij gesloten moet blijven.
Er ontvouwt zich ook nog een andere situatie. Er zijn bevinden zich inderdaad nog energieën in de Aarde Twee overlapping, of beter gezegd deze bevinden zich nog steeds om ons heen, die nog steeds het grote plaatje niet zien, energieën die überhaupt nog niet dat er een geheel is. Ook al zouden velen van ons zich nu kunnen bevinden in een positie waarin wij voor onszelf moeten zorgen, of beter gezegd in een situatie, waarin wij nieuwe funderingen en manieren van zijn moeten aanleggen, toch is dit een tijdelijke situatie, die is voortgebracht door de gebeurtenis van de zonnewende in maart en het nieuwe plateau wat we tot nu toe gecreëerd hebben.
Dus ook al zijn velen van ons nu bezig om voor zichzelf te zorgen en voor onze benodigdheden te zorgen, we bevinden ons alleen maar in deze fase om onszelf sterk te maken en klaar te maken voor anderen wanneer dit nodig zal zijn, en ook om te beginnen met het creëren van de nieuwe planeet aarde. Er zijn anderen, die van een hele andere slag zijn. Dit zijn zielen die nog niet ontwaakt en gegroeid zijn. Deze zielen zorgen alleen voor hun eigen behoeften, en zullen hiermee doorgaan omdat deze behoeften voortkomen uit angst. Zij weten niet, hoe zij met anderen moeten omgaan door ergens in het midden elkaar te ontmoeten, door het zien en onderkennen van de behoeften van anderen om hen heen, en zij begrijpen niet dat buiten hen een "geheel" bestaat en niet alleen maar zijzelf.
Als men met deze zielen omgaat, kan het uitdagend zijn, maar er zal voor ons op miraculeuze wijze gezorgd worden en we zullen naar de juiste situatie en veranderingen geleid worden, zodat we niet langer meer met deze soort van energieën in contact hoeven te komen, of mee hoeven te verbinden. Een behoorlijk aantal weken geleden, meende een energie zoals deze, dat ik de dingen "te persoonlijk nam" toen ik luid weerstand bood tegen zo'n situatie. Ik was het volledig met hem oneens. Voor mij is het een zaak van integriteit en menselijk beschaafdheid, als het gaat om het welzijn van deze planeet en het samenwerken als een team, terwijl we de behoeften beschouwen van iedereen die zich daarin bevindt. Ik ontving onlangs een brief van een vrouw, die zojuist hetzelfde ervaren had.
Het is bijna moeilijk mij de dagen te herinneren, waarin wij zo diep in de transitie zaten met ogenschijnlijk niets om mee te verbinden en waarin wij ons erg verloren voelden. Bij elke beweging van de aarde, verbinden we ons meer volledig, daar ieder en elke energie aanpast en uitlijnt met de nieuwe energieën van de aarde. Vele dagen geleden, onthulden mijn vrienden van buiten de planeet mij, dat er nog een opeenvolging van nog meer zware aardbevingen zullen plaatsvinden naast de Baja California streek en wanneer elke streek met aardbeving activiteit zich uitlijnt en aanpast, dan zullen deze bevingen zich verder naar Zuid California voortbewegen. Vandaag ervoer Baja California een aardbeving van 6.9 (sindsdien opgehoogd naar 7.2), omdat onze aarde voortgaat met haar proces van het zich voorbereiden op de nieuwe energieën. Zoals altijd, zullen we altijd precies daar zijn, waar we horen te zijn op elk gegeven moment, daar ieder van ons een ongelooflijk interne barometer van binnen bezit en een hoger bewustzijn bevat, ook al bevindt deze zich soms op onbewust niveau.
Wanneer onze heel nieuwe ruimten nog verder intact raken, dan zal dat ook zo met onze zeer nieuwe kracht gaan, daar we beginnen met een nieuw en spannend verblijf in een hele nieuwe realiteit door onszelf gemaakt.
Karen |
|
| Naar boven |
|
 |
Ravenne Site Admin

|
Geplaatst: Ma Mei 24, 2010 10:36 am Onderwerp: |
|
|
Ik zal nog een paar WINGS posten, de laatste, ja, de allerlaatste, is van begin mei; Karen is ermee gestopt, haar taak mbt dit alles channelen is klaar.
Wings: De Ontmanteling van het Oude
Karen Bishop, 20 april 2010
Welkom!
Terwijl we standvastig voortgaan met onze aankomst in een hoger vibrerende ruimte, schuiven we door "naar een hogere versnelling", zoals mijn sterrenvrienden het beschrijven...zoals een voertuig dat in zijn allerhoogste versnelling gaat, in zijn volledige capaciteit en die zich aan moet passen aan een nog sneller bewegende energie.
Aardbevingen, overal aardbevingen, vreemde en onvoorspelbare weerpatronen, ongewone gemoedstoestanden en gedragingen voor vele individuen en een vreemde leegheid, zijn maar een paar van de situaties, die deze enorme energie bewegingen creëren.
De kosmische tsunami van nieuwe en hoger vibrerende energie arriveert nu steeds krachtiger, terwijl op hetzelfde moment de aarde ook aan het bewegen en aan het aanpassen is, terwijl zij zichzelf voorbereidt om zich meer aan te passen aan deze nieuwe energieën van onze hele nieuwe ruimte.
De aarde verplaatste naar een nieuwe ruimte in de kosmos in de afgelopen paar maanden, zij is zichzelf aan het aanpassen en aan het uitlijnen en wij doen precies hetzelfde. Het begon met een paar aardbevingen hier een daar en het nam toe en er kwamen tegelijkertijd aardbevingen over de hele wereld en wij beginnen deze bewegingen nu ook te voelen.
Vulkanisch uitbarstingen, klimaatveranderingen en het continu schudden onder onze voeten zijn nu de norm geworden, of lijkt de norm geworden. Het is geen wonder, dat velen van ons nu een raar gevoel van schudden, ongemak en een algemeen gevoel van verandering ervaren.
Toen we verder gingen naar het punt waar vele aardbevingen plaatsvonden over de hele wereld (rond de eerste week van april), werden veel dingen losgekoppeld en uit zijn vorige plaats verwijderd. Eerst bewoog het duister naar boven en kwam eruit en dit kon gevoeld worden als angst, paniek, depressie of zelfs het gevoel hebben "achterna gezeten te worden". Daarna gingen de energieën door naar een volgend stadium, dat resulteerde in vele "beëindigingen" en vele veranderingen. Toen vele dingen naar boven kwamen en naar buiten kwamen en losgekoppeld werden uit hun oude groeven, resulteerden vele manifestaties in beëindigingen, verliezen en een grote leegte. We begonnen ook aan een nieuwe verblijfplaats op allerlei manieren, in een nieuwe staat van meer licht. Dus dit betekende, dat er dingen werden losgekoppeld, die niet langer meer bij ons hoorden, en het betekende ook, dat het licht bepaalde dingen naar buiten bracht en bepaalde dingen onthulde die eveneens niet meer bij ons hoorden. Aanvullend hierop zullen de dingen "ontmanteld" en apart gezet worden, om daarna weer in elkaar gezet te worden op nieuwe manieren op een later tijdstip.
Relaties die eindigden, het ontdekken van wat er nou echt precies gebeurde in vele relaties (daar het licht altijd zal onthullen wat er echt gebeurt), nog meer carrièrebreuken en veranderingen van geografische locaties, en het beëindigen van vele verbindingen zijn dingen, die plotseling de norm werden. In deze tijd werden er ook uitgangen gecreëerd voor zielen (mens en dier) om te vertrekken, daar dit ook een beëindiging is van een verbinding, of beter gezegd, een vertrek uit een oude ruimte, die niet langer meer past. En als er individuen zijn, die deze beëindigingen niet ervaren hebben, dan hadden ze toch op zijn minst een gevoel van niet meer weten waar ze horen, hadden ze toch minstens het gevoel van het niet meer willen doen wat ze gewoonlijk deden, of hadden ze zelfs een gevoel van "eruit zijn" zonder duidelijke reden. Dit zijn dingen, die ook leken te gebeuren. Niets om ons heen leek goed, normaal, zeker of juist of algemeen comfortabel te zijn.
Toen deze wrikkende energieën nog meer arriveerden, begonnen er meer ongelukken, lichamelijke ongemakken, lichaamspijnen en stijfheid voor te komen, door vastzittende energie die geraakt werd door al deze bewegingen, ziek zijn, borstpijn, misselijkheid en zelfs moeilijk kunnen ademen werden door velen ervaren.
Bijna de hele maand maart waren we in een staat van "druk bezig en voorbereidend", toen we ons aan het voorbereiden waren voor god weet wat. Op zielsniveau wisten dat er iets aan zat te komen en wisten we, dat we ergens klaar voor moesten zijn. Het "druk hebben" leek bijna oneindig voort te duren zonder einde in zicht. Vlak voordat de eerste nieuwe energieën de eerste dagen van april binnen kwamen, zouden we een gevoel kunnen hebben gehad van losgelaten worden, een gevoel dat deze "duw en trek energie" aan het wegzinken was, terwijl we nog meer dingen voelden bedaren en tot een halt zagen komen. Nu werd het tijd dat de kosmische tsunami zou gaan beginnen. Ook al hadden we nog niet alles afgerond wat we klaar wilden hebben, daar we nog in de "voorbereiding" staat waren, het maakte niet uit, want de energieën deden gewoon hun werk en programmeerden ons en stonden ons toe deel te nemen in wat het ook was, wat een ieder van ons voelde, dat hij moest doen, om klaar te kunnen zijn.
Toen al deze nieuwe energieën arriveerden, zouden de dingen niet zo glorieus kunnen hebben gevoeld als we ons voorgesteld hadden, dat deze nieuwe en hogere energie zou kunnen brengen. Maar dat is niks nieuws. Dit proces van vooruitgang is altijd uitdagend geweest, maar wat het misschien erger maakt, dan dat het hoort te zijn, is de afwezigheid van de hartenergie, of de afwezigheid van het ervaren van liefde en steun van onze broers en zussen.
In de hogere sferen gaat het allemaal over de hartenergie. Creating the New Reality spreekt veel over deze nieuwe energie die eraan komt en hoe je ermee kunt werken en hoe je je hieraan kunt aanpassen, daar dit echt is waar het allemaal om draait en waar alles zich nu in bevindt.
Al deze nieuwe uitlijningen, aanpassingen en al deze grote bewegingen zijn allemaal gerelateerd aan de hartenergie. We zullen nu ontdekken dat we allemaal aan het scheiden zijn, aan het apart aan het zetten zijn en dat we vertrekken van de dingen die geen hart energie bezitten (of dingen die niet passen bij waar wij nu zijn) en we zullen beginnen met het samenkomen en meer volledig verbinden met hen, die erg gemakkelijk de hartenergie belichamen. Op deze manier zullen er ook nieuwe dingen ontstaan en aanwezig zijn.
Ja, er zijn deuren die sluiten, dingen die eindigen, verliezen komen voor en scheidingen zijn aan de orde van de dag, terwijl op hetzelfde moment de dingen, die bij onze hartenergie passen de dingen zullen zijn, die blijven, of die opnieuw zullen manifesteren. Dit is hoe wij in de hogere sferen navigeren.....via onze harten. Het volgen van ons hart zal ons op een natuurlijke manier brengen naar onze nieuwe verblijfplaatsen en ruimten, terwijl het vertrekken van plaatsen die geen hart hebben, of waar ons hart niet langer meer hoort te zijn, voor zal komen, daar onze hartenergie nu het roer in handen heeft.
Het kan lijken alsof mensen nu alleen maar met zichzelf bezig zijn, schijnbaar niet bewust van het feit, dat we misschien juist samen moeten komen met een open hart om te kunnen overleven in de tijden die eraan gaan komen. De energievelden rondom vele individuen zou kunnen aangeven "deur gesloten", "vandaag niet aanwezig" of zelfs "ik hou mijn adem in totdat alles voorbij is" en "ik zie je niet" alsof zelfbescherming momenteel de norm is. Of zelfs "ik zorg voor mezelf en mijn ruimte, zodat ik al deze opschuddingen kan overleven en zodat ik stevig sta in de tijden, die eraan gaan komen. Ik heb nu geen tijd voor andere dingen" (Verderop meer hierover.)
Mijn vader bereidt zich momenteel in het ziekenhuis voor op zijn vertrek, daar hij nu alle behandelingen heeft geweigerd en hij heeft zich aan zijn proces overgegeven. Hij hield het met behulp van alle kunstmatige middelen niet meer vol, daar zijn lichaam hem niet meer zelfstandig kan ondersteunen. Vanaf het beginmoment van zijn diagnose, was het op onze zielsniveaus al duidelijk, dat hij mij niet in zijn omgeving wilde hebben rond deze tijd. Op menselijk niveau maakten we een afspraak en sinds dit moment ben ik weggebleven, zijn verzoek respecterend, terwijl ik mijn informatie over zijn gezondheid tweedehands via vervreemdde bekenden ontving. Alles ging in goddelijke en perfecte orde.
Maar ik moet zeggen, dat ik nooit had kunnen dromen, dat het zo moeilijk zou zijn om een ouder te verliezen. Mijn vader en ik waren erg verbonden tijdens ons hele leven met een sterke hartverbinding. Het lijkt wel of plotseling alles mij aan hem herinnert, en ik kan niet veel doen voordat de tranen al weer over mijn gezicht glijden. Ook al ben ik mij erg bewust van hoe en waarom de dingen plaats vinden op hogere niveaus, toch zit ik nog steeds in een menselijk lichaam en heb ik menselijke emoties, daar ik nog steeds in de fysieke realiteit leef. Het is moeilijk voor te stellen, dat de unieke energie die zijn bijzondere ziel belichaamde en de fysieke vorm die hij aannam, nooit meer op deze aarde zal rondlopen. Oh, de herinneringen aan de tijden die we samen doorbrachten, hoe hij bijdroeg aan wie ik vandaag de dag ben en de liefde, die hij me gaf terwijl hij hier was. Deze verliezen maken dat de tijd stil staat, laat ons een stap terug doen en laat ons misschien overdenken waar het leven echt om draait en wat er nou echt belangrijk is.
Terwijl ik laatst bij de bank was, vroeg een van de bankmedewerkers mij, hoe het met mij gaat en hoe het met mijn boek gaat (we kennen elkaar nu onderhand al behoorlijk goed). Terwijl ik moest slikken en huilen, vertelde ik hem van mijn vader. Hij schreef onmiddellijk zijn privénummer voor mij op en vroeg mij hem te bellen, als ik daar behoefte aan had. Anderen, die zich bewust zijn geworden van mijn bedroefdheid en verlies lijken zich te verschuilen achter een hoge muur, en dat is de meerderheid van de mensen waar ik nu mee omga. Ik ben mij gaan afvragen of de hartenergie een zeldzaam ding is, vanwege zoveel pijn, lijden en nutteloosheid die door zovelen op deze planeet in de afgelopen tijden is ervaren. Zijn de laatste dagen van de oude aarde voor sommigen misschien te veel geweest en heeft dit onze harten gesloten ? En hoe zit het met diegenen van wie de harten nog open staan, moeten wij doorgaan met het toestaan dat we uitgebuit worden, of afgestompt raken of uitgezogen worden ?
Terwijl we verder vooruit gaan, zullen we inderdaad leren hoe we moeten navigeren met onze hartenergie. We zullen deze toegankelijk laten voor andere hartenergie en we zullen deze gesloten houden voor hen, die niet klaar zijn en die ons niet zien.
Ook al lijkt het op dit moment een ogenschijnlijk zeldzame en uitgestorven energie, we zullen altijd weten wanneer er hartenergie aanwezig is, want we zullen dit immens voelen. Het is de golf en de lijm, die alles naar ons toe zal brengen en die ons toe zal staan bijna onmiddellijk te manifesteren. Het is datgene wat ons verbindt als we toestaan dat het al het andere overspoelt. We zullen elkaar ontmoeten en elkaar zien, van hart tot hart. En we zullen datgene aantrekken, waar we via onze harten ons mee verbinden.
Terwijl onze cirkel van verbindingen steeds kleiner lijkt te worden, zullen de verbindingen die blijven in de hogere sferen allemaal over het hart gaan. Ja, we zullen ons gaan verbinden met en we zullen samenkomen met diegenen, die deze energie delen. Net als een luchtbel onder water, die naar de oppervlakte drijft en daar blijft drijven en boven de dingen blijft hangen, die nu op de onderste treden van de ascentieladder plaatsvinden. Het geratel onder onze voeten, het verschuiven en het sorteren dat worden gecreëerd door de aanpassingen van de aarde, dit alles zal op een heel natuurlijke manier nieuwe verbindingen creëren, terwijl alle andere verbindingen zichzelf zullen herschikken en in nieuwe ruimten zullen bewegen waar energieën vibreren, die bij hen passen. Soms lijkt het wel, of dit proces van verschuiven en sorteren, dat we al zoveel jaren hebben ervaren, geen einde kent tijdens het verder gaan met het evolueren.
Veel zal er nu wegvallen, daar het niet langer meer kan bestaan in deze nieuwe en hogere vibraties. Terwijl de aarde veranderingen steeds verder gaan, zullen we meer en meer neerstortingen, beëindigingen en gesloten deuren gaan ervaren, daar het oude zich voorbereidt op zijn arriverende overlijden. Net als dominostenen van uitsterving, zullen de dingen erg snel gaan vallen in de tijd die eraan komt. Maar dit is iets, waarvan we al wisten dat het zou gaan gebeuren. Op een bepaald niveau wisten we, dat het proces zich op deze manier zou gaan ontvouwen. We ervaren nu het eindstadium van de "beëindigingen" zodat we opnieuw mogen starten. Dus terwijl we aan nieuwe kracht via onze nieuwe verbindingen met de aarde winnen, bereiden we ons voor om sterk te staan terwijl we klaar staan om het nieuwe te ontvangen... een hele nieuwe aarde, die de oude zal vervangen als de tijd rijp is.
In Crossing over, wordt een blauwdruk voorgesteld, die uitlegt hoe we onszelf kunnen onderhouden voordat we samenkomen als één geheel. Dus dit plan gaat over het in staat zijn om onszelf te kunnen ondersteunen, voordat we samenkomen met anderen. Wij moeten op juiste wijze sterke individuen zijn, voordat we samen een hoger vibrerend geheel kunnen vormen. Dit is dus hetgeen wat nu plaatsvindt, met betrekking tot het ontdekken, dat velen van ons nu bezig zijn te zorgen voor hun eigen ruimten en dat velen bezig zijn met het zich voor te bereiden, om sterk te zijn voor de tijden die gaan komen. Maar dit betekent niet, dat we nu stoppen met het hebben van hartverbindingen gedurende deze tijd. We kunnen zorgen voor onze ruimten en sterk en standvastig worden, terwijl we op hetzelfde moment ook met diepe liefde voor onze broers en zusters kunnen zorgen, wanneer zij onze hartenergie nodig hebben. Ik heb het hier niet over het redden van anderen, die ervoor kozen om niet vooruit te gaan en te groeien, maar ik heb het over het houden van elkaar en er voor elkaar zijn, tijdens de uitdagende tijden die nu pas gaan beginnen.
Vandaag besloot ik in de auto te stappen, kat in het mandje en richting mijn dochter en kleinkinderen te gaan rijden, aan de andere kant van de Verenigde Staten. Ik nam me voor om onderweg te stoppen in kleine en duistere stadjes zonder agenda of plan, een nieuwe en verbazingwekkende ervaring tegemoet gaand om te zien, of er nog ergens hart en ziel aanwezig is (want ik weet dat dit zich overal bevindt), ik verheug mij erop mijn vertrouwen in de mensheid te herstellen. Met synchrone en ongeplande ontmoetingen met anderen, daar de hartenergie op een zeer natuurlijke manier andere hartenergie naar zich toe trekt, kijk ik uit naar het wegvegen van de spinnenwebben, mijn energie te vernieuwen, het op een nieuwe manier verbinden met mijn vader na zijn overgang en ik hoop mijzelf te kunnen voorbereiden op mijn nieuwe begin wanneer ik weer thuis kom. (Voor diegenen van jullie, die regelmatig donaties overmaken, maak je geen zorgen, want ik zal doorgaan met het plaatsen van de WINGS berichten terwijl ik van huis ben, zoals ik altijd heb gedaan).
Dit is waar mijn hart mij nu mee naar toe neemt....naar de harten van vele anderen, die zich daarbuiten langs mijn weg bevinden. En niet alleen op een toevallige manier, het is ook op een juiste manier uitgelijnd met één van mijn nieuwe ondernemingen en aanbiedingen. Als we onze harten volgen, als we ons aantrokken voelen tot datgene, wat zich in de kern van ons wezen bevindt en als we aangetrokken worden naar iets, dat te maken heeft met wie we zijn en waar we voor staan en als we dat kruimelspoor volgen naar een ruimte, die vol is met onze harten en vol met datgene wat de harten van anderen ook zal activeren, dan kunnen we niet verkeerd gaan.
Velen van ons zijn voor deze tijd geboren....voor deze tijd van enorme veranderingen op aarde. En vanwege deze waarheid, zullen we gemakkelijk rechtop blijven staan en standvastig zijn voor de tijden die gaan komen, terwijl we onszelf leiden naar de hele nieuwe realiteit.
Karen |
|
| Naar boven |
|
 |
Ravenne Site Admin

|
Geplaatst: Ma Mei 24, 2010 10:37 am Onderwerp: |
|
|
Wings: In het Oog van de Storm blijven
Karen Bishop, 30 april 2010
Welkom!
We bewegen ons richting nieuw terrein nu en terwijl we verder gaan met onze evolutie en we ons op hetzelfde moment bevinden in het eindstadium van "het einde van het einde", bevinden we ons ook in nieuwe ruimtes, die we nog moeten gaan ervaren.
De oude wereld, zoals we die kenden begint nu sneller in te storten. We kunnen ontdekken, dat het nog veel moeilijker dan ooit is, om ergens een interactie mee aan te gaan, of om ergens in verwikkeld te raken. Niets lijkt "juist" of goed te voelen en we zouden ons af kunnen vragen, waar we eigenlijk horen te zijn en in aanvulling hierop zouden we ons verloren kunnen voelen in een ruimte, die er niet is, alsof we voorlopig nog veel langer door moeten gaan met de inmiddels geforceerde gewoonten uit de oude realiteit.
Alsof we in de ijle lucht zijn neergezet, rondzwevend in de ruimte zonder anker, met alleen maar ons persoonlijk centrum om ons aan vast te houden en wachtend, terwijl de oude wereld ondertussen bezig is met zijn ontmanteling en verlies van energieën en creaties, die nooit zullen kunnen passen in de nieuwe wereld realiteit.
De uitlijning met het nieuwe, de voorbereiding van de aarde voor het nieuwe en de opschuddingen, die in de komende maanden nog steeds zullen doorgaan met zich te ontvouwen, hebben een instabiliteit rondom ons gecreëerd, die ons dwingt ons ergens aan vast te houden....iets waarvan we hopen en bidden dat het goed en liefhebbend aanvoelt.
Net als acteurs in een toneelstuk, waarin het script niet langer meer toereikend is, zouden we kunnen doorgaan met onze oude teksten en maskers, of zouden we ons zelfs kunnen afvragen hoe we horen om te gaan met anderen, die zichzelf afgesloten hebben in een ruimte van angst, onbewust wachtend op wie weet wat. En we zouden zelfs anderen kunnen zien, die zich gedragen alsof alles ogenschijnlijk oké is, terwijl velen van ons weten, wat er zich op onzichtbare niveaus afspeelt en dit zou ervoor kunnen zorgen, dat sommigen zich afvragen in welke rare science fiction film we onszelf nu geplaatst hebben.
Natuurlijk, natuurlijk en zoals altijd, zijn we verder aan het gaan met een spiritueel ascentie proces dat zichzelf ontvouwt en onthult op manieren, die we ons nooit hadden kunnen voorstellen, totdat ze direct voor onze neus stonden. En zoals altijd, is het juist de keuze van de vrije wil, die bepaalt welke ervaring de planeet zal hebben, terwijl ze verder gaat met zich te veranderen en zichzelf te vormen naar een nieuw en vibrerend thuis voor een zeer nieuwe realiteit.
Op deze manier, ook al komen zoveel dingen nu tot hun einde, is het ons spiritueel evolutie proces, dat de kern van alles is, dat nieuwe individuen creëert, die zullen leren te evalueren naar hoger vibrerende wezens en die zich precies daar zullen bevinden waar ze horen te zijn en die precies zullen zijn wie ze horen te zijn en die ook precies zullen hebben wat ze nodig hebben.
Zoals al zo vaak is gebeurd tijdens deze ééns-in-je-leven ervaring, is het plan alweer veranderd, of in ieder geval gekneed in iets, dat past bij de huidige ontvouwing van de vrije wil keuzes en manieren, die de planeet en haar inwoners hebben gekozen om deze enorme verschuiving te ervaren.
Angst en zelfbescherming hebben een enorme ervaring van afscheiding gecreëerd. We "zien" elkaar simpelweg niet en dus is het beginnen met enige nieuwe creaties met anderen op een veel hoger vibratie niveau, dat intact zou blijven tijdens het einde van het einde, drastisch vertraagd. Op deze manier worden we nu aangemoedigd om, zeg maar "laag te blijven" en om ons te openen voor nieuwe ruimtes, die veel subtieler, vriendelijker, gemakkelijker en lichter zijn en die geen enige vorm van grootse of dramatische ruimtes bevatten.
Deze aanpassing aan een hoger niveau plan zal zich op verschillende manieren manifesteren. We zouden kunnen ontdekken, dat we voor anderen werken met een zeker inkomen, in plaats van dat we zelfstandig zijn. We zouden ons kunnen bevinden in rollen, die simpel gecentreerd zijn en simpel, zonder agenda of plan. We zouden kunnen merken, dat we niets hoeven te "doen", maar gewoon genieten van waar we zijn, omdat we nu heel subtiel en puur degenen zijn, die we altijd waren op onze meest werkelijke en hoogste niveaus. Dingen zullen veel "stiller"zijn als we in het oog van de storm blijven. We zullen nu niets nieuws creëren. We worden verwijderd van de schadelijke gang van zaken.
We zouden het gevoel kunnen hebben, dat we terug gaan naar het oude of terug gaan naar de hoofdstroom, maar wat er gebeurt, is dat we terug gaan naar de basis. Zo veel (inclusief elektronica bijvoorbeeld) is zo ver gegaan als het maar kon, tot het punt, waar het zijn originaliteit verloren is en zijn eigenlijke doel (inclusief de "New Age" beweging) verloren is en dit moet nu tot een einde komen. In aanvulling hierop lijkt het dus, alsof we teruggaan naar de hoofdstroom, omdat we nu ankeren in de nieuwe aarde en deze is heel erg hier.
Onze nieuwe ruimtes en rollen gaan allemaal over het gewoon simpelweg zijn. Gewoon, onze ware en simpele aspecten van onszelf zijn. En aangezien deze aspecten van ons zo gemakkelijk zijn, zullen deze ruimtes moeiteloos zijn. We worden nu aangemoedigd, om zichzelf onderhoudende bakens van licht te zijn, door simpelweg onszelf te zijn. We zouden kunnen ontdekken, dat we geen verlangen hebben om ergens in te assisteren, om iemand te helpen, of iets anders van die soort. We zouden anderen kunnen zien, die om hulp vragen zoals we die verleend hebben in het verleden en we zouden simpelweg kunnen voelen, dat we met deze dingen "erg klaar" zijn. We zouden een enorme beëindiging van bijna alle dingen, die we ooit hebben gekend kunnen voelen. Een allerlaatste dood.
Wat er hier gebeurt, is dat we in ruimtes geduwd worden, die ons beschermen voor de grote val. Het was niet de bedoeling, dat we zouden meevallen met alles wat nu aan het omvallen is, of dat we zelfs in dit proces zouden assisteren. We worden nu geleid naar ruimtes, die heel vrij en los zijn van de oude realiteit, die aan het omvallen is als een rij dominostenen. Als we ons voorheen onzichtbaar voelden, dan zullen we ons nu nog meer onzichtbaar voelen. Dit is, omdat we onszelf niet langer meer kunnen toestaan, dat er naar ons gegraaid wordt, alsof we reddingsboeien zijn en anderen toe te staan, die aan het verdrinken zijn, dat ze ons in paniek onder duwen en bijdragen aan onze val.
In het verleden liet ons spiritueel evolutie proces ons geleidelijk aan onzichtbaar voelen, daar we leefden en vibreerden in een veel hoger niveau van bestaan. Diegenen met dichtheid en zelfabsorptie, wat door veel ego's wordt gecreëerd, waren niet in staat ons te zien. Nu zijn we nog onzichtbaarder dan ooit, daar we op een natuurlijke manier naar plaatsen worden genomen van veiligheid en zekerheid tijdens deze massale beëindigingen en tijden van grote val.
Het voorgaande plan, was dat we onszelf van de oude realiteit zouden verwijderen, wat velen van ons deden. Toen planden we, dat we zouden beginnen met een hele nieuwe realiteit in een hele nieuwe wereld, daar we samen kwamen als broers en zusters. Deze nieuwe realiteit, die we zouden creëren als een geheel zou ons ondersteunen, terwijl de oude realiteit eventueel geleidelijk en op een liefdevolle manier zou verdwijnen. Ondertussen zouden we degenen, die bereid waren en die om hulp vroegen, assisteren om de trappen van de ascentie ladder te beklimmen. Nou, raad eens wat ? Menselijke wezens hebben een vrije wil en dit heeft alweer een wending in het plan gebracht. Zal het ooit eindigen ?
Er zijn niet genoeg zielen bereid en hierdoor kan het oude plan zich dus niet ontvouwen. De oude realiteit is inderdaad aan het eindigen en de aarde is aan het vooruit gaan zoals zij had gepland, maar het "hoe" en de weg die ons er naar toe zou brengen, verandert met elke ademteug die we nemen. We bevinden ons inderdaad in een nieuwe en hoger vibrerende ruimte in de kosmos en dit alleen al creëert nieuwe en ongelooflijke staten van zijn. Dus wat er ook om ons heen lijkt te gebeuren, dat wat binnenin ons gebeurt is inderdaad iets heel nieuws.....en het gaat allemaal over de hartenergie. Het is de hartenergie, die ons precies zal leiden naar waar we horen te zijn, en wat zal dienen als een bron, om alles te creëren wat we in de tijd die gaat komen, nodig hebben.
Op 21 april werd ik 's ochtends wakker en zag ik mijn vader in mijn slaapkamer. Hij was een beetje verwilderd en niet helemaal zeker van waar hij was. Alles wat hij kon zeggen was "Ik was niet zeker van wat ik kon verwachten. Ik wist echt niet hoe het zou zijn". Een paar uur later belde mijn dochter mij om te zeggen, dat hij was overleden en het was precies op dat moment, dat hij in mijn ruimte arriveerde. In de volgende twee dagen praatten we volop, omdat hij soms voor korte periodes vertrok en weer terugkwam. In een hele korte tijd had hij ontdekt, hoe hij moest navigeren en om zich te realiseren waar hij nu was en hij was vaak weg en druk bezig. Hoewel deze specifieke periode van het niet-fysieke (vlak na zijn overgang) kort was, was het toch fijn om hem weer te spreken.
Terwijl ik me afvroeg, waarom hij onmiddellijk na het verlaten van zijn lichaam in mijn ruimte kwam, in plaats van ergens anders te arriveren en terwijl ik hem vroeg naar andere plaatsen waar hij naar toe was gereisd tijdens deze paar dagen, werd het voor mij duidelijk, dat het de hartenergie is, die bepaalt wat zich met wat verbindt.
Het is zeker, dat mijn vader altijd wist hoeveel ik van hem hield. Ik was gezegend, dat ik absoluut geen spijt voelde, toen zijn tijd op was. Ik weet, dat hij in al die dagen mijn liefde voor hem voelde en hij waardeerde dit altijd. Dus daarom was het deze liefde, die wij deelden, die bepaalde, waar hij zou landen toen hij zijn vorm verliet. Het bepaalde ook, waar hij daarna naar toe zou reizen, want op sommige momenten, vertelde hij me wat hij die dag had gedaan. Op een bepaalde nacht hadden we al een behoorlijke tijd met elkaar gekletst en ik zei uiteindelijk, "Pap, ik ben doodop. Ik moet het licht uitdoen en even gaan slapen". Daar ik het gevoel had, dat ik hem misschien afpoeierde, vroeg ik hem wat hij deed terwijl iedereen sliep. "Oh Karen,", antwoordde hij, "Er zijn zoveel plaatsen waar ik naar toe ga !" Ik kan naar concerten gaan en zo'n beetje overal waar ik maar heen wil !" Hij hield van muziek en ik kon zijn vreugde en geluk voelen, terwijl hij ergens op aarde naar een concert was. Zijn hart en vreugde zouden hem onmiddellijk brengen, naar waar hij wenste te zijn en wat hij wenste te ervaren.
Enkele dagen voor zijn begrafenis, was hij uit mijn ruimte verdwenen. Ik wist, dat vele zielen na een begrafenis vertrekken voor de volgende etappe van hun "intake". Ik had hem tijdens een van onze laatste conversaties, nadat hij was overleden, gevraagd om mij alsjeblieft te laten weten, wanneer hij "echt zou vertrekken" voor een langere tijd. Op de avond van zijn begrafenis (waar ik niet "behoorde" te zijn), en terwijl ik bij mijn dochter laat op de avond in de woonkamer zat, kwam hij inderdaad te voorschijn en vertelde me, dat hij nu verder zou gaan naar het volgende traject van zijn reis. De volgende dag kon ik zijn ziel vele malen zien, maar mijn vader was nu op een veel jongere leeftijd, zoals tijdens zijn gelukkigste dagen toen hij opgroeide in India.
Ik vertel jullie dit verhaal, omdat een aantal van jullie mij hebben geschreven en hebben gevraagd, dit met jullie te delen, daar jullie ook geliefden hebben, die onlangs zijn vertrokken en ook, omdat ons eigen spirituele evolutie proces van sterven, terwijl we levend zijn, hier erg op lijkt.
We navigeren via het hart in de volgende dimensie. Wanneer we in de hart ruimte zijn, is alles dramatisch anders. En we kunnen nu voor het grootste gedeelte van de tijd in deze staat blijven. In de hart ruimte kunnen we veel meer zien. Alles heeft zin en alles is duidelijk. En in aanvulling hierop zien we elkaar, zien we dat alles inderdaad met elkaar verbonden is en dat dit het geheel verbindt (of manier van bestaan), en we gaan duidelijk zien, dat de wereld van de afscheiding is gecreëerd door de dichtheid, die in de oude realiteit bestond in de lager vibrerende dimensies of emoties.
Wanneer we meer volledig zijn gearriveerd in deze hogere sferen, dan kan het extreem uitdagend zijn om een deel te willen zijn, van datgene wat men heeft achtergelaten en om in een wereld van afscheiding te leven. We zouden willen uitschreeuwen, "Zie mij ! Ik ben hier !" net zoals mijn vader zich zou hebben kunnen gevoeld, nadat hij zijn oude vorm verliet en nog steeds ronddreef in een oude wereld uit zijn verleden. Als jij geëvalueerd bent naar een staat, waarin je alleen maar de groepsenergie kent en dat we elkaar echt waarderen voor wie we zijn en wat we zijn, dan kan het letterlijk als een hel aanvoelen om in een wereld te zijn waar dat niet de norm is.
Totdat deze tijd arriveert en terwijl we nog steeds leven in de fysieke realiteit, die ons nog steeds omringt, worden we aangemoedigd om in het oog van de storm te blijven, om te zijn, wie we werkelijk in onze ware en simpele vorm zijn en te weten dat we in al onze behoeften op een miraculeuze manier zullen worden voorzien. Een onzichtbare stroom van goddelijke energie zal ons gedurende deze tijd begeleiden. Het zet voor ons dingen klaar, het zorgt ervoor, dat er voor ons gezorgd wordt en alles wat we moeten doen, is het volgen van de kruimels en het gebruik maken van de gelegenheden, waar onze harten ons naar toe brengen.
Terwijl de hart energie al het andere zal overnemen, zullen we op hetzelfde moment hele nieuwe manieren van bestaan ontdekken, die zullen dienen om ons te ondersteunen gedurende de tijd van de val. Toen ik vorige week door de Verenigde Staten reed, was ik gezegend toen ik mij in de hart energie bevond en toen ik ervoer waar het me naar toe leidde. Ik ontmoette de meest geweldige mensen in de kleinste dorpjes en ik had de meest liefdevolle en respectvolle ervaringen, die ik ooit sinds een lange tijd heb gehad. Het was zo prachtig, dat zelfs mijn kat van de trip genoot en meestal raakt ze gestrest tijdens het reizen.
De hart energie overheerst alles. Het maakt niet uit welk geloof iemand heeft, wat voor kleur iemand heeft, wat voor een levensstijl iemand heeft, wat voor beroep iemand heeft of hoe oud iemand is. Het is de lijm en de verbinder en het is datgene, wat ons toestaat elkaar te zien. En als we in de ruimte van de hart energie staan, dan hoeven we alleen maar in onze eigen ruimte te staan.....gecentreerd en in het oog van de storm.
Karen |
|
| Naar boven |
|
 |
Ravenne Site Admin

|
Geplaatst: Ma Mei 24, 2010 10:39 am Onderwerp: |
|
|
Deze vind ik zelf heel interessant, want ze spreekt hier over op een kruispunt staan en ik had dat gevoel rond deze tijd zelf ook (zonder dat ik dus deze channel had gelezen). De drie opties onderin vind ik ook zeker de moeite waard om te lezen.
Wings: De Drie Opties
Karen Bishop, 2 mei 2010
Welkom!
Op zielsniveau staan we al weer op een kruispunt en ook al heb ik onlangs al een WINGS bericht geplaatst op 30 april, na een bezoek van mijn sterrenvrienden voelde ik de behoefte, om nog een beetje meer mee te delen over de huidige situatie op de planeet. Ieder van ons is wijs en sterk in de kern en persoonlijk heb ik altijd het gevoel gehad, dat wij onze eigen barometers hebben, sterk en duidelijk en het gebruik maken van deze individuele spier is altijd de beste manier om je weg te vervolgen. Op deze manier zijn alle berichten die ik op de website heb geplaatst altijd bedoeld geweest, om datgene wat we allemaal ervaren te bevestigen en ook al zijn we individuen, toch maken wij op vele manieren allemaal hetzelfde mee.
In de laatste paar maanden heb ik de keuze gehad, om hier op de planeet te blijven, of om mijn uiteindelijk vertrek te gaan maken. We zouden ons kunnen afvragen hoeveel verbanden we moeten leggen om een enorme planetaire wond, voordat het tijd is om de handdoek in de ring te gooien, of we zouden ons af kunnen vragen hoeveel teleurstellingen een ziel kan verdragen voordat het begint te verbleken en te sterven. En als liefde de lucht is die we inademen in deze nieuwe realiteit, dan zouden we het moeiteloos kunnen uitademen, maar we moeten het nog steeds inademen om te kunnen overleven. Wat moeten we doen als er geen lucht meer is om in te ademen ? Wat moeten we doen om onszelf te kunnen blijven ondersteunen en onze longen kunnen blijven vullen met de kostbare brandstof die we nodig hebben in deze nieuwe en hogere sferen, als liefde, zorg en de hartenergie een heel zeldzaam verbruiksartikel zijn ?
Op 29 april was ik jarig. Voor ieder van ons bestaan uitgangswegen en voorgeplande vertrektijden voor elke ziel, die wel of niet gebruikt kunnen worden. Vaak betekenen onze verjaardagen de tijd voor een nieuwe geboorte en we mogen kiezen of we willen blijven om een nieuwe ervaring hier te hebben, of we kunnen ons laatste vertrek maken en ergens anders herboren worden. Ik voelde deze keer het vertrek signaal heel erg sterk...het was bijna overweldigend. De laatste keer dat dit gebeurde was, toen we besloten om een heel nieuw plan te maken en toen we besloten de scheiding van de werelden op te zetten in september 2009 (geen verjaardagsenergie die keer). Er was toen iets duidelijk over en voorbij. Velen van ons was de keuze gegeven om te blijven of om te gaan. En velen van ons besloten te blijven, daar er een nieuwe wereld binnen handbereik was, die bestond uit zielen die gewillig en bereid leken te zijn. We zouden een frisse start krijgen en we zouden teruggaan naar dat, wat we altijd gekend hadden, maar op een heel nieuw palet.
Nu ontdekken we dat de creatie van de nieuwe realiteit alweer in een andere richting gaat. Deze keer hebben we besloten om niet te wachten, totdat er genoeg zielen zijn die klaar zijn. Deze keer is de planeet helemaal uit zichzelf aan het vooruit gaan, ook al hebben vele zielen besloten om in dichtere energieën van gedachten en zijn te blijven. Door de persoonlijke keuzen, die door iedere ziel op de planeet onlangs zijn gemaakt, zouden we inderdaad deze enorme verschuiving kunnen ervaren op manieren, die veel oncomfortabeler zijn dan ze ooit nodig zouden zijn geweest.
Vandaag, wetende dat ik misschien met mijn laatste dagen bezig was en terwijl ik naar huis geroepen werd door mijn familie uit de niet-fysieke wereld, ging ik zitten en besloot ik een gesprek met ze te hebben. Op dat moment werden mij drie persoonlijke opties gegeven en ik zal deze met jullie delen, daar sommigen van jullie zich in dezelfde situatie bevinden.
Optie Één:
Zit het uit. Dit betekent dat we voor een tijdje in de luwte kunnen blijven en kunnen verdwijnen in de huidige wereld (tot 2012). Het WINGS bericht van 30 April geeft meer details over deze optie. Er zal op vreemde en mysterieuze manieren voor ons gezorgd worden, maar we zullen bij onszelf blijven, zonder agenda, terwijl we wachten op de storm van de laatste dagen om zijn volbrenging te bereiken.
Optie Twee:
Laat het gebeuren. Dit klinkt tegenstrijdig met de eerste optie, maar het betekent, dat we zullen stuiten op ongeëvenaarde manieren en we zullen vreemde ervaringen hebben in het gebruik maken van de nieuwe energie. In de laatste paar maanden heb ik dit soort van hartgecentreerde ervaringen gehad. Deze ervaringen helpen ons om ons beter te voelen bij dat, wat er om ons heen gebeurt. Het is zoals iemand zich zou voelen als hij de 3d realiteit grens zou hebben overschreden, alleen bestaan we nog steeds in de vorm en hebben we dezelfde gevoelens en bewustzijn.
Bijvoorbeeld: Terwijl ik vorige week de Verenigde Staten doorkruiste, las ik een reclamebord waarop stond: "De komende 200 mijl geen dienstverleningen." "Je maakt zeker een grapje !" mompelde ik. Onmiddellijk arriveerde er onder de eerste zin een andere zin. "Grapje" stond er. Kort daarna zei ik hardop, "Ik begin behoorlijk honger te krijgen." Onmiddellijk verscheen er een bord langs de kant van de weg van een restaurant dat "De hongerige reiziger" heette. En toen mijn vader voor de laatste keer het ziekenhuis binnen trad, ontving ik een opgeslagen "verkeerd verbonden" bericht van een begrafenis ondernemer die zijn diensten aanbood....het universum, die me vertelde, dat hij eindelijk klaar was om te vertrekken. Deze ervaringen waren eindeloos en ik heb altijd het gevoel dat God tegen me spreekt, dat hij mij laat weten dat alles altijd in orde is en precies daar waar het moet zijn.
Optie Drie:
We kunnen deze wereld verlaten via de dood van de vorm, of eigenlijk, via de oude 3D manier. Dit betekent einde oefening. Het laatste einde. Gooi de handdoek in de ring. We zijn zover gegaan als we maar konden. Er zijn geen opties meer voor ons. Er is hier niets meer voor ons over. We zijn te vermoeid om nog een tweede keer de wind eronder te krijgen. We kijken er liever naar vanuit de zijlijn.
Geen van deze opties is goed of verkeerd. Elke individuele ziel zal de best mogelijke optie kiezen. In de tijden die komen gaan, zullen we grote verschuivingen wat betreft de hart energie gaan zien, omdat er zich zielen op de planeet bevinden, die gekozen hebben voor de pijn en lijden methode om voort te gaan en die vastberaden zijn om vast te blijven houden aan hun lager niveau van ego overtuigingen en gevoelens van overleving. Met alle beëindigingen en verliezen aan de horizon zullen de inwoners van de aarde geplaatst worden in situaties, waarin zij zullen weten wat nou echt het belangrijkste is en wat zij echt het meest waarderen en waar zij echt dankbaar voor zullen zijn in hun leven. En misschien, heel misschien zullen we elkaar eindelijk gaan eren en elkaar gaan zien en zullen we eindelijk dankbaar zijn voor elkaar en simpelweg genieten van datgene wat er is en wat er altijd is geweest.
We bevinden ons zeer zeker in het eind der tijden....de laatste stadia van de dood....de dood van de oude realiteit en de oude wereld. We zouden aan het mijmeren kunnen zijn over betere tijden, we zouden terug kunnen willen gaan naar de goede oude tijd, daar we op een bepaald niveau weten, dat alles helemaal voorbij is en dat we die ervaringen nooit meer zullen hebben. We zouden kunnen wensen, dat we de dingen anders hadden gedaan, we zouden ons af kunnen afvragen, of we onze levens wel goed geleefd hebben en we zouden nu elk moment echt kunnen liefhebben voor de schoonheid die erin ligt. We zouden kunnen ontdekken, dat mensen uit ons verleden en dingen die nooit opgelost zijn, nu naar de voorgrond komen daar we uiteindelijk altijd neuzen raken met iedereen die onze levens geraakt heeft. Dit zijn symptomen van een stervende wereld, van een op voorhand zijnde dood. Maar we weten ook, dat na elke dood er een nieuwe geboorte volgt. Een heel nieuw begin. En deze keer zal het een nieuwe realiteit van het hart zijn.
Karen |
|
| Naar boven |
|
 |
Ravenne Site Admin

|
Geplaatst: Ma Mei 24, 2010 10:39 am Onderwerp: |
|
|
Het Einde van WINGS en de Dood van het Oude
Karen Bishop, 14 mei 2010
Welkom!
In het begin van mei liet ik de oude schil van een oud zelf achter. Net als een indrukwekkende dood en allerlaatste einde, was mijn tijd op en alles wat daarmee te maken had was daarmee ook verdwenen. Want mijn sterrenfamilie bleef mij zeggen: "Jou tijd is nu voorbij". Je bent klaar met datgene wat je hier kwam doen en nu is het tijd om thuis te komen.
Zoals bij alle beëindigingen, sluiten nu heel veel deuren om ons heen, om nooit meer open te gaan. Ruggen worden gekeerd, ruimtes gaan niet open en er is geen plek meer om naar heen te gaan. Op deze manier worden we vrijwel onzichtbaar, daar we niet langer meer verblijven in de dimensie, die we binnenkort gaan verlaten. Het was inderdaad tijd voor mij om in de dimensie boven mij te springen en om daar een heel ander bestaan te hebben, dan dat ik tot nu toe ervaren had.
Veel van mijn berichten leggen uit hoe we "eruit geschopt" worden als we niet langer meer in onze oude ruimtes horen. Deze oude ruimtes worden zo ondraagbaar, dat we hun energieën niet langer meer kunnen verdragen. Op deze manier worden we buitengesloten en worden we aangemoedigd om te vertrekken door het zeer onaangename gedrag van de energieën, die daar nog steeds verblijven.
Voor sommigen van ons, is onze volgende dimensionale sprong in de energieën en de realiteit van het hart. Op deze manier, als we onszelf dan in de buurt bevinden van iets, dat geen hartenergie uitzendt, dan kunnen we ons acuut ongemakkelijk voelen en verloren voelen, niet thuis, gewond, misbruikt en op zijn best niet in staat om te communiceren, of te verbinden met iets, dat niet vanuit een hartverbinding komt.
Onze gevechtsuitrusting aantrekken, een sterke buitenkant, of zelf met opzet "beschermingen" gebruiken om te overleven in de wereld, gaat niet samen met de hartenergie, en voor mij was het nooit een optie en het zal ook nooit een optie zijn. Ik kwam hier op deze planeet als de ziel die ik ben en ik ben van plan om die ziel gewoon te blijven zijn.
Mijn tijd om de WINGS berichten en de E-boeken te schrijven was twee jaar geleden al voorbij, maar er werd mij gevraagd, en velen van jullie, om voorlopig nog verder te gaan, totdat de richting en het pad van de planeet volledig vastgesteld waren. Hierdoor ging ik langer door dan ik ooit van plan was en op het einde kwam ik zelfs terug voor dit doel. Ik zal niet meer terug komen. Ik verblijf niet langer meer waar ik voorheen verbleef en ik ben nu volledig klaar met mijn vorige rol en alles wat daar mee te maken had. Daar we nu gekozen hebben als planeet om te arriveren in een nieuwe wereld, op een manier, die we misschien niet voor ogen hadden, zal ik hierdoor ook niet langer meer de Soul Celebrations aanbieden of Angels Rest creëren. Ik ben op allerlei manieren losgesneden.
In Creating the New Reality, staat een uitleg over zielsinfusie en hoe het voelt om een vorm te belichamen met je ziel, terwijl je eraan voorbij gegroeid bent. Heel simpel, we zijn er gewoon helemaal niet meer. Door onze harten te volgen zullen we automatisch naar onze volgende "vorm" gebracht worden. Dus ook al zouden we soms het gevoel kunnen hebben gehad een allerlaatste dood te hebben ervaren, omdat we ascentie tijden aan het ervaren zijn, we hebben regelmatig de optie om te sterven, maar we kunnen de vormen met ons meenemen. Wanneer onze zielen arriveren in hun nieuwe ruimte, dan komen zij weer tot leven.
Ik had inderdaad een doodervaring met alle toeters en bellen, een levensoverzicht, een laatste vaarwel en een volledig einde. Één van mijn uitgangpunten was geraakt. Na de beginstadia van het proces, dat als een sneeuwbal begonnen te rollen, bevond ik mijzelf in een specifiek stadium waarin ik ervoor koos, om mijn vorm hier op aarde in de hartenergie te behouden, daar het hart alle vormen van sterven overleeft. Mijn sterrenfamilie heeft mij een 24 uur per dag toegang tot thuis aangeboden, heeft mij aangemoedigd om ze vaak te bezoeken en heeft me verteld dat ik welkom ben om te komen en te gaan zoals het mij het beste uitkomt. Momenteel heb ik erg behoefte aan een time out om weer even te verjongen en om wat nieuwe dingen te leren voor mijn nieuwe ruimte hier op de planeet en ik vertrouw erop, dat er in mijn behoeften voorzien zal worden gedurende deze tijd.
Zodra ik met absolute zekerheid wist, dat ik nooit meer een nieuw WINGS bericht zou schrijven, annuleerde ik alle regelmatige automatische betalingen, daar ik mijzelf ongemakkelijk voelde bij het accepteren van geld, voor iets wat ik niet langer meer aanbood. Hierdoor hebben sommigen van jullie een bericht gekregen met een Paypal annulering. Als ik iemand van jullie over het hoofd heb gezien die regelmatig doneerde, dan verzoek ik je vriendelijk om naar het geschiedenisgedeelte te gaan van je Paypal rekening en om daar je abonnement te annuleren. Mocht je problemen hebben, voel je dan vrij om mij te contacteren, en ik zal het voor je in orde maken. Iedereen die regelmatig doneerde, ook al heb ik jullie iedere keer weer bedankt, toch dank ik jullie deze keer weer....Ik kan jullie niet genoeg bedanken voor het aan de gang houden van mijn werk. En voor degene van jullie die mij fantastische bedankbrieven stuurden, ik dank jullie ook. Zij waren iedere keer weer brandstof voor mijn ziel.
In de tijd die gaat komen zal mijn nieuwe ruimte op TheHeartoftheNight.com beschikbaar zijn voor degenen die de hartenergie wensen te ervaren, ook al is de website nog lang niet klaar of zelfs niet eens in zijn beginstadia...Ik bevind me namelijk voor een tijdje lang nog steeds in "beschermde bewaring" om mijn proces te volbrengen. In deze nieuwe ruimte van The Heart of the Night, bestaat geen agenda, geen plan, geen doel, geen leerwerk en geen "New Age" energie of informatie van een hoger niveau. Het is een ruimte van gecentreerd zijn en kalmte en vol met het hart van het alledaagse en de oorspronkelijke momenten die nu voor ons beschikbaar zijn, terwijl we wachten op onze moeder aarde die haar beëindigen op allerlei manieren aan het volbrengen is. Het is ook een ruimte die perfect reflecteert wie ik ben... oorspronkelijke, subtiele en meer simpele energie van mijn ware en authentieke zelf. (Voor degenen die geïnteresseerd zijn: als je op de e-lijst staat van de Emerging Earth Angels of als je kiest voor sign up, dan zul je op de hoogte gebracht worden, wanneer er een The Heart of the Night klaar is om te ervaren.
De Emerging Earth Angels website zal in werking blijven voor iedereen die toegang wenst te hebben tot de informatie hier, of om boeken en e-boeken te bestellen, daar er nog velen zijn, die nu vragen naar hun volgende stap. Alles zal hetzelfde blijven zoals het nu is, maar er zal geen nieuwe informatie op reguliere basis meer toegevoegd worden.
In het allerlaatste WINGS bericht van 2 mei (voor degene van jullie die zich afvragen: om gevarieerde redenen was dit niet aangekondigd via de e-lijst), hadden hoger niveau manieren van leven en zijn zich nog niet gemanifesteerd voor een groot deel op de planeet. Toen ik eenmaal mijn oude ruimte achter me liet, werd ik onmiddellijk omarmd door een onwaarschijnlijke groep van menselijke engelen die al deze kwaliteiten tentoonstelde, al deze manieren van zijn en meer. Ik had nooit kunnen denken, dat ik deze engelen zou aantreffen waar ik ze had aangetroffen. Als ik nu terugkijk kan ik me nauwelijks meer de persoon herinneren die ik was. En mijn nieuwe ruimte in The Heart of the Night zal me de mogelijkheid geven om in de beste ruimte te zijn met de beste aanbiedingen, die ik tot nu toe nog heb mogen ervaren. Voor mij zullen mijn nieuwe begin en wedergeboorte zijn, zoals ze in het verleden waren geweest...ver voorbij dat, wat ik ooit voor mogelijk zou kunnen hebben gehouden voor mijzelf en in mijn eigen gedachten.
In het laatste WINGS bericht werden drie opties uitgelegd aan mij om uit te kunnen kiezen. Uiteindelijk heb ik ze alle drie gekozen....Wat ga jij kiezen ?
Met veel liefde en dankbaarheid en een vanuit het hart gevoeld vaarwel,
Karen |
|
| Naar boven |
|
 |
|
|