| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Dandalion

|
Geplaatst: Wo Dec 02, 2009 11:07 am Onderwerp: Mijn troostremedie |
|
|
Voor als je het even helemaal niet meer ziet zitten, bij angst en verdriet of om trauma's te verwerken heeft het volgende mengsel al heel wat mensen geholpen: evenveel druppels neroli, bergamot en cederhout. Je kunt dit in een aromalampje verdampen of in een neutrale massageolie of badschuim doen.
Enjoy
Dandalion _________________ Uit de dromen van de lente wordt in de herfst jam gemaakt. |
|
| Naar boven |
|
 |
Helder Trouw Lid

|
Geplaatst: Wo Dec 02, 2009 2:10 pm Onderwerp: |
|
|
Ik vind het goed klinken, zeker de moeite waard om eens te proberen.
Heb je ook een webadres waar je die olie's kunt kopen? Of koop je die in een "echte" winkel? _________________ to love someone is to learn the song that is in their heart and to sing it to them when they have forgotten... |
|
| Naar boven |
|
 |
Dandalion

|
Geplaatst: Wo Dec 02, 2009 7:44 pm Onderwerp: |
|
|
oeps....ja, gut, ik weet niet of ik reclame mag maken, maar je kunt die olietjes op mijn homepage vinden  _________________ Uit de dromen van de lente wordt in de herfst jam gemaakt. |
|
| Naar boven |
|
 |
Ravenne Site Admin

|
Geplaatst: Wo Dec 02, 2009 9:58 pm Onderwerp: |
|
|
Ik verkoop ze ook, dus ook bij SpiritDuality kun je terecht (Khad gedacht dat je dat toch zou weten, Helder, haha). Natuurlijk kun je overal terecht voor olietjes, als je maar de echte, essentiële hebt.
Angelina |
|
| Naar boven |
|
 |
Helder Trouw Lid

|
Geplaatst: Wo Dec 02, 2009 11:54 pm Onderwerp: |
|
|
Ja dat is leuk, dandalion heeft geen neroli en spiritduality geen cederhout, ik wil het wel in 1 keer kopen dames.
En die druppels moeten dan in een beetje water in een brander neem ik aan, hoeveel druppels /water moet je dan doen? _________________ to love someone is to learn the song that is in their heart and to sing it to them when they have forgotten... |
|
| Naar boven |
|
 |
Ravenne Site Admin

|
Geplaatst: Do Dec 03, 2009 10:26 am Onderwerp: |
|
|
Haha, dat is niet handig. Mijn ceder is idd op, zal weer nieuwe olietjes bestellen.
De hoeveelheid moet je lekker mee experimenteren. Je kunt van elk 8 druppeltjes doen en dan kijken hoe dit voor jouw uitwerkt. Vind je het niet sterk genoeg, dan doe je meer, vind je het te sterk, dan doe je minder. Ik doe met een combi van 4, 5 olietjes ook gerust tussen de 3 - 8 druppels per olie en als ik alleen roos verdamp, doe ik zo'n 20 druppels. Ligt ook aan de grootte van je kamer. Van iets wat heel sterk is, zoals cypres of den, doe ik altijd wat minder (3, 4 druppels).
Doeii
Angelina |
|
| Naar boven |
|
 |
Dandalion

|
Geplaatst: Do Dec 03, 2009 11:48 am Onderwerp: |
|
|
Neroli staat onder oranjebloesem  _________________ Uit de dromen van de lente wordt in de herfst jam gemaakt. |
|
| Naar boven |
|
 |
|