Avalon Spiri Forum forum index

Avalon Spiri Forum
Lekker lezen en schrijven over healen, chakra & aura, Wicca en alles wat daar bij hoort!

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Wat doen jullie vandaag?
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Avalon Spiri Forum forum index -> Kletskaffee met zonneterras
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Ravenne
Site Admin

BerichtGeplaatst: Di Okt 27, 2009 9:35 am    Onderwerp: Reageer met quote

hallo Donagh
Wat ga je doen met Samhain? Doe je dan iets alleen of met meerderen?

Ik weet zelf nog niet of ik iets specifieks ga doen me Samhain dit jaar. Het is een beetje hectisch hier! Normaal doen wij ook mee met de Halloweenviering van het dorp, maar ook daar heb ik dit jaar eigenlijk niet zo'n zin in. Het nadeel is, dat ze schijnbaar op de basisschool weken al tevoren praten over Halloween bij ons aan de deur, omdat het hier altijd zo cool is. Dus als we niet meedoen, zijn er weer een hoop kids teleurgesteld...
Ach, ik voel wel hoe de energieën zijn dan en hoe ik me voel Smile

Angelina
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Britt
Trouw Lid
Trouw Lid

BerichtGeplaatst: Za Jan 16, 2010 2:10 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hey!

Kwou nog eventjes iets laten horen, omdat het intussen alweer zo lang geleden is... Ik kom nog wel regelmatig eventjes kijken hier, maar posten is er al erg lang niet meer bijgeweest Embarassed

Kzit nu volop in de examens, nog een weekje en ik ben er weer vanaf Smile Tot nu toe valt alles wel mee, heb ik de indruk Smile

Voor de rest, alles dat ik hier vroeger zou posten is een beetje op de achtergrond geraakt heb ik de indruk... Niet onbelangrijker geworden, maar meer gewoon mn dagelijks leven ingeslopen, zonder ik me er nog heel erg over verbaas... Wel lekker rustig zo Smile

Wel, ik ga nog even verder leren, want ik ben weer heel erg uit aan het stellen, een slecht trekje van me dat ik er maar niet uitkrijg Wink

Oh, ik zal ook nog een tekstje op het forum zetten, op zn juiste plek bij mn gedichten enzo... Very Happy Geschreven ergens midden tijdens de feestdagen, maar ik had er nog niet aan gedacht het te posten Smile

Maar dus, ook al horen jullie minder van me, ik ben jullie niet vergeten!!

superknuff
Britt
Ravenne
Site Admin

BerichtGeplaatst: Do Jan 28, 2010 6:11 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi lieve Britt, hoe is het met je examens? Ben je er alweer mee klaar en er goed doorheen gerold?

Van mijn zijde is het ook nogal stil geweest. Ten eerste omdat ik tot voor kort werkte en dan gewoon moe was als ik thuis was en dan natuurlijk ook nog het huishouden en de winkel moest doen.
Daarna in december lekker op vakantie en daarna eerst flink beroerd van een verkoudheid en nu gewoon nog altijd moe moe moe en nog eens moe. Ik doe wel dingen, omdat ik maar slecht dagenlang alleen maar kan hangen op een stoel.

Verder ben ik morgen weer naar Groningen, naar Elohim voor een workshop Inwijding Zielekristal en Kristalhealingen. Ik hoop dat ik er veel van op ga pikken, want ik voel me werkelijk hartstikke moe en ook zo suf als een kanariefant. Hopelijk helpt de workshop ook zodat het daarna weg is. Ik heb het idee dat het heel veel van doen heeft met de energieén van dit moment en niet met de verkoudheid of iets dergelijks. Er zijn enorm veel mensen die momenteel last hebben van onverklaarbare moeheid, ook mensen zonder verkoudheid. Dus hopelijk lost de workshop ook weer iets op, want ik kan wel zeggen dat ik het onderhand spuugzat ben om alleen maar moe te zijn!
Ik had eigenlijk begin deze maand flink willen gaan fitnessen en ook van start willen gaan met mijn hotstone massagepraktijk, maar door dat ziekzijn en daarna moe-zijn is er van beide nog niets gekomen Sad
Afijn, hopelijk gaat februari beter verlopen! Mocht de workshop niet helpen, dan heb ik begrepen dat rond half februari die zware energieën weer weg moeten zijn, dus duimen draaien maar!

Doeiii

Angelina
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Britt
Trouw Lid
Trouw Lid

BerichtGeplaatst: Do Jan 28, 2010 10:45 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Smile

ik heb sinds vorige vrijdag gedaan, morgen krijg ik mijn resultaten. Ik denk dat het wel meegevallen is Smile Voor organische chemie ben ik al zeker dat ik een 15 op 20 heb, hopelijk valt de rest ook mee Very Happy

Ik hoop dat alles binnen enkele weken inderdaad wat lichter wordt, ik blijf maar moe, verschrikkelijk Neutral
Maar ik had spijtig genoeg aan het einde van vorig jaar heel erg het gevoel dat dit nog een erg zwaar jaar wordt, niet perse voor iedereen privé natuurlijk, maar algemeen gezien... khoop maar dat ik me vergis...

Veel plezier in Elohim Angelina!

Kus,
Britt
Ravenne
Site Admin

BerichtGeplaatst: Di Feb 09, 2010 2:07 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Zo, vandaag weer ff er tegenaan. Morgen krijg ik een ex collegaatje voor een hotstone massage, zodat ik weer even kan oefenen op iemand anders dan N.
Gisteren heb ik mijn visitekaartjes, folders en kaarten binnen gekregen van de praktijk. Ook een mok, pen, stempel en T-shirt. Leuk gewoon, om dat allemaal te zien Smile
Nou moet ik nog reclame eruit gaan pompen via mail naar bekenden en dan natuurlijk in Zierikzee proberen op goeie plekken die kaarten en/of folders te verspreiden.
Verder vandaag alles even aan kant doen, zodat ik morgen lekker kan werken als mijn collegaatje komt. Ik moet dan de was aan kant hebben, want die hangt in dezelfde ruimte als waar ik de massages doe, even bij gebrek aan beter omdat de verbouwing ivm de kou en ziekte ook stil ligt.
Natuurlijk is het vandaag genieten met eindelijk weer een zonnetje! Wat ziet alles er dan weer anders uit, heerlijk!
Hopelijk lukt het vandaag ook om naar het postkantoor te gaan. Gisteren kon ik niet weg, want alle sloten van mijn auto zaten dicht gevroren. En slotontdooier heb ik wel, drie keer raden waar die ligt: juistem, in de auto!
Nou staat de zon erop, dus hopelijk is het hele gebeuren nu weer toegankelijk. Haal ik ook meteen de slotontdooier eruit.
Laatst had ik een keer dat het slot van de benzinedop bevroren was. Toen moest ik naar workshop in Utrecht en had nog net een paar druppels benzine. Dat had ik dus nog nooit gehad. Echt een half flesje ontdooier erin moeten gooien en toen ging ie eindelijk met veel pijn en moeite los. Goed om te onthouden dat als ie flinke vorst houdt en je benzine is bijna op, om meteen te gaan tanken zolang alles nog functioneert!

Nou iedereen ook een hele fijne dag!

Angelina
Naar boven
phoenix
aktief lid
aktief lid

BerichtGeplaatst: Do Apr 01, 2010 7:59 am    Onderwerp: Reageer met quote

Zo, vandaag een spannend en interessant dagje...
Straks ga ik naar Kesteren voor een Krachtveld sessie (verplicht deel van mijn opleiding tot Spirit Coach). Geen idee wat het inhoud, maar het doel is om mij steeds meer in m'n kracht te krijgen. Ik weet dat er gewerkt wordt met energie, met kristallen en schedels. Maar verder... Ik laat me verrassen!!
En dan vanavond een presentatie door mijn aanleundochter (de dochter van mn aanstaande, die hier nog in huis woont) op school over haar werkstuk met als onderwerp Goa. Van deze stroming had ik nog nooit gehoord, maar ik heb haar zelfs kunnen helpen aan materiaal want het schijnt dat ze veel met de Maya-kalender doen. Ook wel een beetje spannend, want dan ontmoet ik voor het eerst de ex van mijn vriendje...
Nu mag het zonnetje er nog bij komen...

Fijne dag allemaal!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Helder
Trouw Lid
Trouw Lid

BerichtGeplaatst: Do Apr 01, 2010 11:21 am    Onderwerp: Reageer met quote

Komt dat even mooi uit; eerst wordt je nog extra in je kracht gezet voordat je de ex ontmoet Laughing .
Succes!
phoenix
aktief lid
aktief lid

BerichtGeplaatst: Vr Apr 02, 2010 1:41 pm    Onderwerp: Reageer met quote

haha.. was t maar waar dat het zo uitwerkte...
Ben nog steeds helemaal hotel de botel na die sessie, jemig wat een impact! Het kost even tijd voor alles geïntegreerd is. Het was wel heel bijzonder, er gebeurde van alles (maar ik weet niet wat precies). In juni de volgende sessie, ben benieuwd wat er in de tussentijd al veranderen gaat!
Maar met de ex ging het goed, handje, en dat was het. Zij hield flink afstand, en ik vond het nou eens een keertje niet erg! En m'n aanleundochter.. deed het prima!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Helder
Trouw Lid
Trouw Lid

BerichtGeplaatst: Vr Apr 02, 2010 2:31 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Fijn! Spannend allemaal maar zolang je wel het gevoel hebt dat het goed voor je is dan komt het vast ook allemaal wel goed, zelfs als je nog niet weet wat er nou precies gebeurd is.
Ravenne
Site Admin

BerichtGeplaatst: Vr Apr 02, 2010 2:36 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Miranda
Klinkt goed, die opleiding!
En je aanleundochter met ex komt ook vast wel goed. In het begin is het even wennen voor alle partijen. Als iedereen zijn plaats in het nieuwe geheel heeft gevonden en weet wat de ander wel of niet doet, komt er meestal weer rust.
Fijn weekend (voor iedereen natuurlijk!)

Angelina
Naar boven
Kai Gong
aktief lid
aktief lid

BerichtGeplaatst: Ma Jun 07, 2010 7:12 am    Onderwerp: Reageer met quote

Vandaag doe ik het lekker rustig. Was de voorbije drie nachten op het werk en ga zo meteen naar dromenland! snurken

Wens jullie allen een hele fijne dag toe!
Liefs, Karin roos
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Avalon Spiri Forum forum index -> Kletskaffee met zonneterras Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19
Pagina 19 van 19

Ga naar: