Avalon Spiri Forum forum index

Avalon Spiri Forum
Lekker lezen en schrijven over healen, chakra & aura, Wicca en alles wat daar bij hoort!

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Workshop Inwijding Zielekristal & Kristalhealingen

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Avalon Spiri Forum forum index -> Steentjes
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Ravenne
Site Admin

BerichtGeplaatst: Do Jan 28, 2010 6:18 pm    Onderwerp: Workshop Inwijding Zielekristal & Kristalhealingen Reageer met quote

Dit is de inhoud van de workshop die ik a/s/ weekend ga volgen bij Elohim. Ik begin er nu toch wel meer en meer zin in te krijgen! Ik had er eerst totaal geen zin in, omdat ik gewoon zo moe ben, maar als ik dit nu lees, al die dingen die ik hopelijk ga leren en voelen, wow! Ik wil zo graag met edelstenen werken, er meer mee kunnen, meer voelen enz. dus deze workshop is gewoon precies wat ik zoek en natuurlijk ook daarom ervoor gekozen afgelopen oktober Smile
Als ik terug ben, volgt er een update van hoe het was!

Inwijding Zielekristal + Edelsteenhealingen
Een goede kristalworkshop om mee te beginnen als je meer wilt doen met kristallen of de (kosmische) Kristalmaster opleiding wilt volgen. Je kunt hem ook los volgen.

Praktische inhoud van de workshop:

■Activeren, openen, programmeren
■Je leert verschillende soorten geneeskrachtige stenen innerlijk voelen, mede om ze te kunnen adviseren
■We gaan in op de energie van verschillende vertrekken van je huis en welke kristallen of mineralen clusters daarbij zouden werken
■Je leert als edelsteentherapeut kristallen voor anderen te voelen en adviseren
■Kristallen voor op het bureau passend bij mens en sfeer

■Welke kristallen of halfedelstenen helpen juist jou bij je spirituele ontwikkeling
■Werking van kristallen op diverse auralagen en chakra's
Transmissie, healing geven met healingstick en 13-voudig kristalbewustzijn
■Het verschil tussen en gebruik van; edelsteenelixers ten opzichte van edelstenen
■Gebiedsstraling, aardstraling, aurabescherming met kristalbuisje en geprogrammeerde Elohim crystal-healingpotten ervaren en leren adviseren
■Welke keuze maak je aan edelstenen voor nieuwetijdskinderen, indigo's en gevoelige mensen
■Verschillende doorstromingkristallen voor je eigen aura ervaren. Doorstromingskristallen in de handen ondersteunen een therapeutische behandeling en brengen relaisehealing, meridiaan- en mnl-vrl balans. Zelfs als je ze savonds op de bank vasthoudt of in je broekzakken draagt
■Een te krachtige uitstraling van kristallen: de energie van kristallen en vitrines leren dichtdraaien
■Uitleg over samenwerking kristallen in je huis je huis, slaapkamer, kantoor of behandelkamer
■Hoe edelstenen te ontladen en op te laden
■Innerlijk kind kristallen
■Je hart zal zich openen voor de liefde van kristallen. Een verliefdheid die nooit meer over gaat!
■Je leert met ze te communiceren op fysieke, geestelijke en intuitieve wijze
■Werking leren voelen zoals prikkelen, stromen, zweterig warm of koud worden en het waarom
■Ook leer je de specifieke nieuwetijds kristallen kennen en ervaren
In deze workshop begin je met de eerste niveau's van kristalbewustzijn zelf toe te passen. Tijdens speciale transmissies (kristalchannelings) zal je de dertien kristaldimensies-niveau's, leren kennen en ervaren.

Aan het einde van de workshop zal een bijzondere inwijding plaatsvinden met je eigen zielekristal. Het kristal krijg je mee. Het zal je ziel en levensbestemming activeren.

Tekst van Elohim/Joke Nootebos

Doeiii

Angelina
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Helder
Trouw Lid
Trouw Lid

BerichtGeplaatst: Do Jan 28, 2010 9:24 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Het klinkt heel bijzonder! Ik ben benieuwd hoe je het straks gaat vinden.
phoenix
aktief lid
aktief lid

BerichtGeplaatst: Wo Feb 03, 2010 9:13 am    Onderwerp: Reageer met quote

Hi Angelina,

las al wel dat je weer flink wat mooie en bijzondere stenen hebt gekocht, maar hoe heb je deze workshop ervaren... ???
Ik had er over gedacht m ook te doen, maar met alle ontwikkleingen hier wat het gewoon niet mijn tijd... Ik ben dus ook heel benieuwd!

Liefs, Miran
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Ravenne
Site Admin

BerichtGeplaatst: Wo Feb 03, 2010 12:25 pm    Onderwerp: Reageer met quote

De workshop zelf was geweldig. Heel veel geleerd, veel informatie doorgekregen van Joke, wat ik allemaal nog uit moet werken. Een aantal stenen gevoeld, zodat je leert hoe je dat moet doen. Dat sloot eigenlijk allemaal aardig aan op andere workshop/s, bijv. aardstralen en wichelroede lopen. Daar hadden we nl. ook al ingevoeld met de crystal home healers (ontstoringspotten) en de kristalbuisjes en dat is toch min of meer hetzelfde. Maar wel fijn dat dat dan aansluit.
Ook doorstroomkristallen gebruikt die je zelf uitkoos. Dat was ook heel bijzonder om mee te maken.
Niet alle punten zijn van het programma zijn aan de orde geweest geloof ik, maar dat kun je ook nooit helemaal plannen. Dat ligt altijd aan de groep en wat er omhoog komt. Maar het was enorm leuk en ik ben ook tijdens deze workshop eindelijk die verschrikkelijke vermoeidheid kwijt geraakt die ik heel januari heb gehad. Daar had ik stiekem al op gehoopt. Het was gewoon enorm genieten, ik vond het zo ongelofelijk leuk, maar ik heb ook gewoon echt iets met stenen, heerlijk!
Omdat je ook niet continu transmissies krijgt, is het ook veel minder vermoeiend dan een andere workshop. Je bent aan het voelen, dan krijg je informatie, weer voelen, weer informatie. Dus je blijft veel aktiever.
Het is alleen jammer dat twee dagen eigenlijk gewoon te kort is voor dit alles. Eigenlijk had het gerust drie dagen gekund of bijv. met de vrijdagavond erbij.
Het gebeuren om de workshop heen vond ik deze keer ronduit niet leuk. Ik heb tot nu toe altijd een hele fijne groep gehad, iedere keer weer, ook met vaak dezelfde mensen. Nu waren er ook wel weer een aantal van die mensen, maar er was totaal geen samenhang, geen eenheidsgevoel in de groep. Dat was een enorm gemis. Een aantal anderen ervaarden dit ook héél sterk en kaarten het aan met Joke. Die zei dat dat ook weer een leerstuk was en dat had ik zelf ook wel door. Maar ja, intussen zit je toch met die gevoelens. Nu zie ik dat het allemaal te maken heeft met wat gaande is om ons heen. Heel veel oud zeer wat weer eens lekker omhoog komt en wat je los (moet) mag laten, maar wel eerst weer even de confrontatie ermee aangaan. Maar de avonden waren voor mij echt een zware dobber en als het had gekund qua afstand, was ik ook naar huis gegaan s avonds. Gelukkig kon dat niet, want het was toch belangrijk om dat te doorleven.
Thuis is dat er wel uitgekomen, dus mijn thuiskomst was ook heel moeilijk. Meteen bats-boem een confrontatie met N. En door het gebeurde kon/durfde ik me niet open te stellen, ik voelde me al zo gekwetst en afgewezen door het weekend (buiten de workshops om), dat ik mezelf terug trok in mezelf. Maar omdat ik inzag dat dat niet ging helpen, toch met veel pijn en moeite een beetje dingen aangegeven en toen viel bij N ineens het kwartje. Toen kon ik even wat huilen, dat lukte ook niet al wilde ik wel, en toen is er iets giga's van mijn keelchakra afgekomen. Dat deed me een pijn, niet te filmen! Echt verschrikkelijk. En ineens was het weg en toen voelde ik me ook weer ontspannen en fijn. Dat was dus echt ff heftig. Was een taai innerlijk kind stuk.
En het stomme is, ik stond zo goed in mijn kracht, maar doordat ik ziek was in januari en daarna moe, moe en nog eens moe, was ik totaal uit mijn centrum. Daardoor kwam dat hele sociale gebeuren dus zo hard binnen. En omdat ik er toch een beetje aan gewend was geraakt om in mijn kracht te kunnen blijven, ongeacht wat, wist ik er zelf ook zo gauw geen raad mee. Ik was er nog extra door van mijn a propos eigenlijk, haha. En ik had enorm de behoefte om dus met N te bellen, heel de avond, zodat ik me niet zo alleen voelde. Maar dat is natuurlijk niet de bedoeling, je moet het zelf door klussen., en laat nou toevallig N's auto stuk zijn en hij was het hele weekend daarmee bezig en s avonds was hij weg. Dus hij had telkens geen tijd om te bellen. Of de duvel ermee speelt, want daardoor voelde ik me nog meer alleen, niet gehoord en afgewezen.
Maar goed, daar zijn we weer doorheen! Ik voel me weer lekker, gisteren weer een hotstone massage gegeven aan N om te oefenen en nu moet ik de knoop door gaan hakken om het te gaan dóen. Praktijk open gooien. Dat vind ik toch nog eng. Maar ook Joke zei indirect dat ik het moest doen, dat het me zou helpen. Toch is het weer een drempel: kan ik het wel, doe ik het goed genoeg om er geld voor te vragen? enz. enz.

Nou ja, een enerverende workshop! Ik hoop dat ik in maart de edelsteentherapie kan doen. Dan ga je nog dieper op de materie in. Maar dat hangt vooralsnog even van de financiele situatie af!

Angelina
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
phoenix
aktief lid
aktief lid

BerichtGeplaatst: Wo Feb 03, 2010 3:17 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Wow Angelina, dat was heftig allemaal.... Maar idd er is heel veel aan het gebeuren en aan het loslaten! En gelukkig heb je dondersgoed door hoe dat werkt, en kom je er goed dooreen. Fijn dat het nu weer beter gaat...

Enne... Go for it!! Tuurlijk is alle begin moeilijk (zei zij die ook nog steeds loopt te hikken en te struikelen met het omgooien en opstarten), maar je hebt zo verschrikkelijk veel in je mars! Dat mag je de mensheid niet onthouden!!!!

Ships, daar lees ik nu over de workshop edelsteentherapie.. die stond ook op mijn wensenlijstje... als het financieel lukt... wie weet.... zou toch mooi zijn?
Naar boven
Ravenne
Site Admin

BerichtGeplaatst: Wo Feb 03, 2010 7:41 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Haha, ja dat zou idd heel leuk zijn! Bij mij hangt het er dus echt om, hoor, of het kan. Ik heb geen werk meer sinds begin januari en de financieën worden weer een drama nu. En die workshop is 3 dagen en dus over de E400. Toch een heleboel geld om in 2 mndn tijd bijeen te schrapen. Ik hoop maar dat het tóch gaat lukken, want ik wil zo dolgraag nog meer met de steentjes, zeker nu na deze workshop, die eigenlijk toch een basis is voor die edelsteentherapie.
Ik wilde ook heel graag de Merlijnopleiding doen, maar die is bijna E1000 en dat gaat dus echt niet lukken. Buiten dat heb ik daarvoor nog niet alle benodigde workshops gedaan en ik heb het Joke wel gevraagd, maar niet dus. Ik had gehoopt dat ik toch ver genoeg zou zijn, maar zij begon toch over dat ik die andere workshops moest doen. Dan twijfel ik wel of dit nou een commercieel advies is of gebaseerd op hoe ver ik ben. Maar goed, het kan toch niet dit jaar, dus volgend jaar misschien. Als die edelsteentherapie wél zou kunnen, dan ben ik al heel gelukkig!

Ja, enerverend was de workshop in ieder geval, haha, met ook het "leuke" leerstuk er omheen!

Doeiiii

Angelina
Naar boven
phoenix
aktief lid
aktief lid

BerichtGeplaatst: Do Feb 04, 2010 10:12 am    Onderwerp: Reageer met quote

ah... antwoord op mijn vraag in de andere topic. Ja, dan is het even zoeken.. ik zit met hetzelfde, heb nog steeds geen werk, en de opleiding kost ook flink. Maar goed, je weet nooit wat er gebeurt als je iets erg graag wil... Ik heb wel het weekend nog vrij in mn agenda, dus wie weet....

Die Merlijn opleiding sprak mij dus ook erg aan, maar ik ben toch blijer met de Spirit Coach opleiding. Ik ben toch meer een coach denk ik, maar dan wel eentje die ook het spirituele er in wil brengne, en dit combineert alles zo prachtig. Maar zo'n edelsteen workshop blijft me wel heel erg trekken....

Denk dat het niet een commercieel advies is (hoewel Joke echt wel commerciele trekjes heeft, want H heeft er eind vorig jaar ook erg vaak vertoeft met z'n vriendinnetje van destijds (was vrijwilliger en deed ook veel workshops) en toen kwam dat commerciele wel naar boven).
Maar voor zo'n opleiding is wel een soort opbouw (of eignelijk ook afbouw van wat overtolligs) vereist, datzelfde is bij Spirit Coaching. Daar zijn ook mesnen die al heel veel hebben gedaan op het ontwikkelingsvlak, maar toch alle seminars daar moeten volgen.. en dat kan ik me voorstellen, want het doet toch andere dingen met je dan een andere workshop. En zo is het met de workshops bij Elohim ook, denk ik...

Maar goed, als het echt jouw pad is, dan kom je er wel!!
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Avalon Spiri Forum forum index -> Steentjes Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: