Avalon Spiri Forum forum index

Avalon Spiri Forum
Lekker lezen en schrijven over healen, chakra & aura, Wicca en alles wat daar bij hoort!

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

ook meteen maar voorstellen...

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Avalon Spiri Forum forum index -> Dit ben ik!
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
spiritmom

BerichtGeplaatst: Do Jan 21, 2010 2:28 pm    Onderwerp: ook meteen maar voorstellen... Reageer met quote

Goeiemiddag allemaal,

Per toeval kwam ik op dit forum, en leek me wel leuk om mee te kunnen praten en uiteraard ben ik op zoek naar antwoorden voor mezelf.

Ik ben een 33 jarige, bijna 34, moeder van 5 kinderen. Minstens 4 daarvan hebben verdergaande spirituele ervaringen. Ze zien hun beschermengelen of overleden familieleden. En ik heb een man die ook spirituele gaven heeft. Zelf ben ik nog niet zo heel ver, maar door de rest wel aangestoken om het te ontwikkelen.

Dus ik hoop dat ik hier leuke en lieve mensen tegenkom die me verder willen en kunnen helpen.

veel liefs, spiritmom
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Ravenne
Site Admin

BerichtGeplaatst: Za Jan 23, 2010 5:47 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo Spiritmom

Van harte welkom hier! Ik zal je zo toevoegen aan de groep, zodat je op alle forums kunt lezen en posten.
Sorry dat de reactie zo laat kwam, ik ben alzo'n 3 weken af en aan ziek en ik ben dus wederom onsierlijk neergestort Wink

Warme groet

Angelina
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
spiritmom

BerichtGeplaatst: Zo Jan 24, 2010 11:37 am    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Angelina,

Dank je wel voor de welkom en het aanmelden. Ik moet het allemaal ook nog wat gaan verkennen. maar dat zal de komende week er hopelijk wel van komen.

Hoop dat je nu weer wat beter aan het worden bent?

veel liefs, spiritmom
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Allanon
aktief lid
aktief lid

BerichtGeplaatst: Zo Jan 24, 2010 11:57 am    Onderwerp: Reageer met quote

Welkom, wat leuk dat je er bent Spiritmom,

Liefs Allanon
Kai Gong
aktief lid
aktief lid

BerichtGeplaatst: Ma Feb 08, 2010 8:32 am    Onderwerp: Reageer met quote

Deurtje
Liefs, Karin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Avalon Spiri Forum forum index -> Dit ben ik! Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: